Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat klopt Boris! Tot mijn grote schrik een aantal maanden geleden bleken de twee verschillende lakken los te komen van elkaar. Het waren verschillende soorten en ik dacht dat dit wel kon. Onderling komen de lakken nu los als ik er in boor bijvoorbeeld. Dus dat heb je scherp gezien. Gelukkig komt hier bijna overal wel iets op. Maar ...... weer mijn lesje geleerd hierin. En ik deed het trouwens ook tegen beter weten in want ik wist dat dit kon gaan gebeurenMooi wat je laat zien en maakt, vind het een mooi model worden, schilderijen van de walvisvaart met zulke schepen spreken mij altijd zeer tot de verbeelding.
Valt mij alleen een dingetje op, wat voor lak gebruik je voor het dek ?, zoals ik het kan zien lijkt het een zeer harde lak, die als je het doorboord iets los laat rond je werkvlak , lijken net schilfers.
Dankjewel Jan!Ik vind het een heel mooi schip aan het worden dank zij de vaardige handen van jou. Een mooie reclame voor de modelbouw.
Als jij een idee hebt Piet dan hoor ik het graag. Overigens moet hier ook nog wat mee gebeuren. Het ligt nu nog een beetje te rollen op het dek....Leuk detail Hans, zoals de sloep aan de buitenkant hangt en de ophanging daar kom je vast wel uit...
Hee die hingen toch te drogen.....Het ligt nu nog een beetje te rollen op het dek....