Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De beide tanks zijn er ook een beetje vreemd ingepleurd? Ik weet niet of alle tanks
eerst in de tape geplakt worden, voordat ze gemonteerd worden? :wink:
Dat bokje komt me bekend voor, ik miste al iets onder mijn F16.
Ik heb me laten vertellen dat dat nóg lastiger is; deze kit van Avonds bestaat uit redelijk veel losse delen (schalen) en de bouw daarvan is redelijk complex / voor gevorderden. En aangezien ik (nog) niet veel ervaring met het bouwen heb, is dit vooralsnog de beste keuze.Mmh, ik heb zo'n idee dat een nieuwe bouwen eenvoudiger was![]()
De beide tanks zijn er ook een beetje vreemd ingepleurd? Ik weet niet of alle tanks
eerst in de tape geplakt worden, voordat ze gemonteerd worden?
![]()
Inderdaad, enigszins verontrustend dat je ze daarvoor aanziet...lijken wel zakken cocaine ofzo?![]()
Ik heb me laten vertellen dat dat nóg lastiger is; deze kit van Avonds bestaat uit redelijk veel losse delen (schalen) en de bouw daarvan is redelijk complex / voor gevorderden. En aangezien ik (nog) niet veel ervaring met het bouwen heb, is dit vooralsnog de beste keuze.
Maar ik denk dat ik, na het afronden van deze kist, wel redelijk wat bouwervaring erbij gekregen heb!
~Jolmer
Alles is bij mijn kist goed te pas gemaakt (op een aantal details na, danValt gerust mee hoor. tis alleen veel werk. En ja, je moet wel nauwkeurig te werk gaan en alles drieentwintig keer checken voordat je iets vast lijmt. Daarnaast valt me de passing van de onderdelen een beetje tegen...daar zit veel werk in, om alles netjes pas te krijgen.