Komen er ook flares in zoals in onderstaand filmpje?
6TkELjsa3U8[/media] - Wild Crzy Angel Decoy - HEP67
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wordt aan gewerkt![]()
Allemachtig, dan wordt de kist inderdaad wel 20 kg, als ik zóveel wil meesjouwen...Komen er ook flares in zoals in onderstaand filmpje?
Of sommigen zijn gewoon ongeduldig?En niet te vergeten, boordverlichting!!!!!!!!!!
Duurt wel lang Jolmer haha Grts
Inderdaad, ik kan maar moeizaam weer aan het werkritme wennen... En ik heb daarbij nogal veel andere drukte ernaast, dus het begint mezelf ook achter te zitten!Die kerel is nét terug van vakantie, zit er waarschijnlijk met z'n gedachten nog....:sleepy:
Als ik nét zo gewichtszuinig te werk ga als Gerald, dan zou 'ie al 9 kg komen te wegen. Ik heb zo'n voorgevoel dat ik dat al niet ga halen... Ik gok op een kg of 10?En gaat-ie dan ook nog 7 kg wegen vliegklaar wegen?????????
Als ik nét zo gewichtszuinig te werk ga als Gerald, dan zou 'ie al 9 kg komen te wegen. Ik heb zo'n voorgevoel dat ik dat al niet ga halen... Ik gok op een kg of 10?
~Jolmer
Zo, maar weer even m'n draadje in de lijst omhoog gewerkt!
Het zou zomaar kunnen dat er binnenkort weer eens wat aan mijn Avonds F-16 gedaan wordt!
~Jolmer
Jammer, had er helemaal op gerekend!Dan Peter maar eens vragen...
~Jolmer
Slopen valt nog niet mee, inderdaad!Ik kijk nu al uit naar het opbouwen,
![]()
![]()
Daarna heb ik ook een aantal spanten (die worden vervangen door een aantal andere,
ter voorbereiding op het schaal landingsgestel) uit de romp verwijderd:
![]()
Zie hier het resultaat:
![]()
![]()
Ik heb ook de spanten waar de motor uiteindelijk op gemonteerd wordt verwijderd,
op het hoofdspant na; daar zijn de vleugels op uitgelijnd en levert wel érg veel werk
op wanneer ik ook deze vervang...
![]()
To be continued!
~The Demolition Squad (Jolmer)