Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En daar gaat het om. Vervelend dat er mensen zijn die dát uit het oog verliezen. Laat iedereen z'n ding doen en grijp pas in als er vervelende dingen worden "gezegd". Dat houdt het moderatorschap in, niets meer.Verder volg ik je draadje met plezier.
Chips, is dat zo duidelijk?Aan dat 'mooi geschuurde oppervlak' te zien heb je al veel plezier van je schuurmachine gehad!?
ps die link naar dat draadtje werkt ook niet meer, heel het draadtje waarschijnlijk verwijderd ,.
Wat heeft het nu voor zin om dubbele draadjes te maken.
Eingelijk maak je al een driedubbeldraadje. 1 hier en 2 daar.
ps die link naar dat draadtje werkt ook niet meer, heel het draadtje waarschijnlijk verwijderd ,
Ik zie het probleem niet, waarom niet op 2 of 3 fora, hoe meer mensen er van kunnen genieten hoe beter en hoe meer Hints and Tips je kunt krijgen.
Ik vind het kinderachtig.:sleeping: maar ja wie ben ik.
verder met dit opknap project.
Hehe, nu pas?ps. mhhh, valt me nu eigenlijk pas op dat het in vliegende schaalmodellen staat ipv in het turbine deel :roll:
Ah, prachtig! Ik ben erg benieuw!F 16 spiderjets in aanbouw.
Ik weet dat het off topic is, maar er zijn blijkbaar op "het nieuwe jetforum" ook moderators die partijdig en onsportief zijn:
JetForum.nl • Toon onderwerp - Het opknappen van een Avonds F-16
Ik kan het gewoon niet begrijpen dat er mensen zijn die hun eigen belangen voor die van anderen stellen, erg vervelend.
~Jolmer
Dank je!wordt wel netjes die f-16 van je
Je zou eigenlijk moeten emigreren naar Siberië en er een aantal maanden non-stop mee aan de slag kunnen gaan.