Het opknappen van een Avonds F-16

Ja, ik weet het. Dit project staat al een hele poos stil door allerlei drukte. Voornamelijk mijn bedrijven vergen veel meer tijd dan vooraf voorzien.

Ik heb nog steeds goede hoop om alles goed af te ronden, maar wanneer weet ik niet. Misschien komend naseizoen? Jullie weten het als eerste! :mrgreen:

~Jolmer

maar hobby werkt daar integen weer héél ontspannend! :D

Je hebt gelijk, maar ik heb nog meer "mooi weer"-hobby's, sommige die ik zelfs verplicht móet onderhouden om ze maar te mogen doen... ;)

Ik moet ook zeggen dat de drempel om weer verder te gaan met dit project ook steeds groter wordt, naar mate je de boel langer hebt laten liggen. Maar eens kijken wanneer ik de moed weer bij elkaar kan rapen.

~Jolmer

Ook dit draadje maar even omhoog. Iemand interesse in het overnemen van dit project?

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

~Jolmer

Laatst bewerkt door een moderator:
Hee Jolmer,

te druk met andere zaken?
Zonde man maar jah als je er geen tijd meer voor hebt dan schiet het ook niet op.

(of ben je met je nieuwe project begonnen???).

Grt en succes,
Berto.

Hee Berto,

Te druk om veel te bouwen, inderdaad. Daarom alsnog de keuze om een ARF in elkaar te zetten. De F-35 wordt midden volgende week (eindelijk) afgestuurd! :mrgreen:

~Jolmer

Ik denk deze en dan een maatje kleiner ;).

jsf_1042466q.jpg

Hoi iedereen!

Inderdaad, erg druk, maar da's een goeie zaak. Ik moet toch ergens de hobby van betalen, toch? :mrgreen:

Peter, dat is 'em bijna: het is de AA-1... ;)

~Jolmer

wil je de jsf hebben zelf bouwen jongens probeer het zelf op schaal 1/5 te bouwen het is wel uniek project om daar van een romp te bouw

met vr gr marco van marine modelbouw nl

Back