Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die shock moet idd vol. Hetgeen wat ge teveel erin kapt komt er tijdens het dichtdraaien wel uit.
Is het bij deze shocks niet belangrijk dat hij bv 1/3 in is? Bij mugen is het 20mm voor en 25mm achter dat de pistonstang uitsteekt. Kan me voorstellen dat HPI ook,wel iets in de handleiding hierover heeft staan.
Edit: pagina 26 van de Truggy handleiding, de beschrijving hoe te vullen.
Merk wel dat rebound op de mugen shocks nergens op slaat. Ben al blij als ik er 25% uit krijg. Maar dit heeft denk ik te maken met die shock diagrams, deze zijn erg zacht. Verder deuken ze ook in bij mij, niet altijd weliswaar. Maar bij het hervullen kom ik er altijd wel eentje tegen.
Idd de standaard bladders zijn niet geweldig, een deftige rebound moet je er wel uitkrijgen. Het indeuken had ik inderdaad ook wel regelmatig.
Kyosho of CSI bladders steken en je shocks herleven helemaal!
Heb laatst in Purmerend met de CSI bladders en pistons gereden en naar mijn gevoel ging het geweldig!
Bestel ik een shock tower voor truggy, krijg ik een of andere plaat.
Klopt wel, maar dacht dat een shock tower de shock zelf was (waar de veer overheen zit). Morgen maar naar Enschede om een echte schockbreker te halen.
Nee hoor, als je ze goed erin zet kunnen ze nooit lekken hoor.
Je moet ze wel goed zetten, want het is echt serieus mm werk lol
Ben der heel tevreden van, heb in de buggy de blauwe pistons met zwarte bladders voor en blauwe achter. In de truggy heb ik ook de pistons erin maar met originele Mugen pistons van 1.2mm*8. Deze werken ook zeer goed, maar toch komen er ook CSI pistons in als ik Bjorn (Rc-Speedhouse) zijn truggy over het circuit zie gaan.