Jaarlijkse Fly-In MVC The Wings Nistelrode 21 augustus 2011

JAARLIJKSE FLY-IN

Het is dit jaar weer zover we houden op 21 augustus weer de jaarlijks terugkerende Fly-In waar alle modellen welkom zijn van groot tot klein. Of je nu een elektro-zwever of een schaal model hebt, alles mag (behalve turbine).

We zullen vanaf ca 9.00u aanwezig zijn.
In de namiddag zijn er pannenkoeken.
De Fly-in duurt officieel tot 17.00u. Maar dat zal wel wat uitlopen.

Er zullen broodjes en natuurlijk drinken aanwezig zijn.
Ook zal er een toilet aanwezig zijn.

Faciliteiten
Het start- en landingsgedeelte van het vliegveld is ruim 100 bij 60 meter. De directe omgeving van het veld is bosgebied. Er is parkeergelegenheid nabij het veld en er is een toilet. Tijdens de fly-in zijn koffie, thee, frisdank, en broodjes verkrijgbaar.
Er is geen stroom op het veld aanwezig om te laden.

Poster%202011%20mini.jpg

Klik hier voor een print versie (A2 formaat).

Groetjes Rob.
The Wings
Hoenderboscheweg
5388 SW
Nistelrode

PS: we houden ook een pipermeeting, klik hier

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo , ik ben er waarschijnlijk ook bij samen met alexzz .
het enige breekpunt is , of ik mijn 2,60m F3A extra hier fatsoenlijk aan de grond krijg ???
ik heb begrepen dat het veld omringt is door bebossing .
als ik die kant op kom neem ik ook mijn 1,40 m electro yak mee , dus hoe dan ook vliegen :D .
als zelfs dit niet lukt , dan maar gewoon voor de gezelligheid .

mvg eric

Je krijgt je kist wel naar beneden Eric .

We geven je dan wel een paar tips , is even anders als een vrij veld maar goed te doen .

Ben er zelf ook al met een 3,38 EMHW Decathlon gevlogen.

Mvg Johan

oke we gaan het zien dan , anders staat de heer blokland nooit ver weg . ;)

Haha dat gaat gezellig worden eric ;) en die kist krijg je wel geland hoor, het is meer een eng aanzicht die bomen, dan dat het ook echt eng is. Gaat helemaal goedkomen, En anders even flink oefenen zodat je hem zoals alex zn yak land kan neerzetten :p dan heb je helemaal niks nodig XD

Zie jullie eerst in Weert!

Jongens, nog maar 6 berichten! dat gaat niet goedkomen zo :o
Waar blijven al die aanmeldingen ? Tis al over iets meer als een maand :D

Mogelijk om met T.F.G. ook naar ons te komen ? XD

Jongens, nog maar 6 berichten! dat gaat niet goedkomen zo :o

Michael , je zal zien dat er genoeg komen .

We maken op de meettings ook nog reclame voor onze 2 dagen.

Ik zet het binnenkort ook nog op mijn website dat de thuisbasis van de felix vlieger expres opendag heeft in Nistelrode . ;)

Word zoals de voor jaren echt weer gezellig met een hapje en drankje .

Mvg Johan

Weet ik johan, ik weet ook dat er al heel wat meer komen, maar het draadje eens een zwaai geven is nooit erg :D, vond het er zo zielig alleen tussen staan met berichtjes :p

boven de pits en achter de pits is een no fly zone. Maar als de wind ''verkeerd'' staat, dan mag je in de hoeken links en rechts achter je aan komen vliegen.

Dus we kunnen met iedere windrichting wel landen.

Vooral voor het landen.

Han

Je krijgt al je modellen (die ik tot nu toe ken :D) goed naar beneden omdat we uit alle 4 hoeken van het veld kunnen landen .

En er komt altijd een ervarene pilot van Nistelrode naast je staan om tips te geven bij start en landing zou dat gewenst zijn.

Mvg Johan

Back