Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Deel van de rolroeren klaar en vleugels volledig beplankt. Neuslijst moet er nog op.
Breng je geen hoekversterkingen aan.
Deel van de rolroeren klaar en vleugels volledig beplankt. Neuslijst moet er nog op.
![]()
ik vraag me alleen af waarom de rolroeren net voor de rib stopt? zodat er 2 ribben naast elkaar liggen nu? enkel voor de stevigheid?
Netjes Maarten![]()
Goede remkleppen heb je helemaal niet nodig bij een Rhonlerche, hij zakt toch wel.
MaartenX;2671933Hij heeft mij aangeraden de kist niet te licht te maken. Ik zal eens wegen hoe zwaar de onderdelen nu zijn zei:dit druist ook tegen alle logica van de vliegerij in![]()
Moet dat niet "factor schaal^3" zijn?!Als je een schaal vliegsnelheid wilt hebben moet je voor het gewicht volgens mij een factor schaal^4 omlaag
Met 6 kg vlieg je dus al zo'n 60% boven de schaal snelheid (wortel van 6/2,33 is 1,6). Verhogen van het gewicht kan de vliegeigenschappen van het model positief beinvloeden, maar zal de vliegsnelheid verder boven de schaalsnelheid brengen.
Hiermee geef ik geen oordeel over wat je zou moeten doen! Dat is jouw keuze. Ik wil je slechts overwegingen meegeven.
Dirk, ik heb als volgt geredeneerd:Moet dat niet "factor schaal^3" zijn?!