De ruitenset, da's heel simpel.... Je bestelt een set ruiten voor een Heim Star-Ranger bij Vario, die hebben ze gewoon nog op voorraad en passen ook op de Kavan. Heb ik hier met eigen ogen bewezen liggen. Alleen zijn die ruiten lichtblauw getint. Als je de doorzichtige ruiten wilt dan zit er niets anders op dan die even bij American RC te bestellen. De kosten vallen erg mee.
Inmiddels ben ik even op vakantie maar heb ik al een aantal mooie vluchten met de ongestabiliseerde-FBL Kavan erop zitten. Ik moet dringend de overbrenging aanpassen, als het goed is ligt het tandwieltje hiervoor al thuis in de bus. Dan zal de regelaar op ca 75% ingesteld kunnen worden waardoor hij wat minder warm wordt.
Groeten, Marco.
Inmiddels ben ik even op vakantie maar heb ik al een aantal mooie vluchten met de ongestabiliseerde-FBL Kavan erop zitten. Ik moet dringend de overbrenging aanpassen, als het goed is ligt het tandwieltje hiervoor al thuis in de bus. Dan zal de regelaar op ca 75% ingesteld kunnen worden waardoor hij wat minder warm wordt.
Groeten, Marco.
Wat een klus als je dit draadje zo aan het lezen bent. KLASSE!!
Ook ik heb naast mijn Bell 212 restauratie object een KAVAN BELL JET RANGER op de kop getikt. Ook ik vraag me af of ie ooit gevlogen heeft? Technisch is ie van mij vrijwel geheel compleet. Cosmetisch moet ie gedemonteerd worden en opnieuw gespoten worden. Uiteraard ga ik hem iets updaten qua techniek want ik wil hem wel veilig kunnen vliegen.
Het enige waar ik dringend om verlegen zit is een ramen set!!!
Iemand met tips, informatie of vragen "altijd welkom".