Killerbeans fpv topic

Bij de regelaar trek ik bij de servo stekker ff de rode pin eruit en deze dan even met krimpkous ernaast.

en dan...... :-)

(ben bang om de rook te laten ontsnappen :???:)

Aansluiten die spullen
Je heb 2 x stekkertje 5 volt uit Van je externe bec
Dus als je nog 5 volt voor je fpv gear nodig heb
Kan je dat gebruiken

Ik zelf heb op de plus en min draad van mijn esc
Een 12 volt aftakking zitten

Trek ik lipo los. Is de stroom er af

Rob

Ja dus ik kan een van de aansluitingen naar de ontvanger toesturen, en eentje naar de fy-20a toch ?

zo heb ik het fpv spul aangesloten :

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Zolang je 1 voedings bron heb
In jou geval je?? 5 amp bec
Kan je daar meerdere vertakkingen op maken

Rob

full
full
full

Hier nog een paar foto's. Nog bedankt voor de tip van de grijze verf. Heb alleen de bovenzijde van de vleugels gespoten.
Staartwiel zit vast aan de rudder. Werkt goed.

Zolang je 1 voedings bron heb
In jou geval je?? 5 amp bec
Kan je daar meerdere vertakkingen op maken

Rob

Zonet heb ik uit de esc de rode draad weggehaald.
Ik ga dan vanaf de ubec 1 servokabel laten lopen naar de ontvanger, en de andere naar het stabilisatiesysteem.

Vanavond ook op jacht geweest naar wat klittenband, kabelbinders en een weerstand van 100Kohm. Mijn vader heeft in zijn schuur meestal veel liggen en ik ben dus mooi geslaagd :-D

Ik twijfel nog steeds over 1 of 2 lipo's. Het gemakkelijkste is 1 lipo, maar misschien is deze dan wel weer een stuk sneller leeg....

En ik twijfel om de ESC buiten het model te plaatsen, ik lees dat het behoorlijk heet kan worden en dat luchtgaten niet altijd voldoende oplossing zijn..... hmmmm........

full
full
full

Hier nog een paar foto's. Nog bedankt voor de tip van de grijze verf. Heb alleen de bovenzijde van de vleugels gespoten.
Staartwiel zit vast aan de rudder. Werkt goed.

Ziet er strak uit! ook gespoten met de action grondverf? Misschien zie ik het niet goed, maar heb je nou je staartwielstang door het schuim heengeprikt en in je rudder gelijmd ?? Heb je ook het landingsgestel al gewogen ?
Als ik jou was zou ik de elastieken vervangen voor wat degelijkers, deze willen nog al eens knappen door droogte/ouderdom/zon. Welke ESC heb jij in je model en heb je deze binnen ?

Spuitbus is van de action ja. Heb nog niet gewogen. Het staartwieltje zit gelijmd aan de rudder maar kan hem met 1 schroefje eraf halen. Als regelaar gebruik ik een 60 A SBEC van HK. Wordt inderdaad er warm dus denk er ook over hem aan de buitenkant te plaatsen.

Als ik mijne naar buiten heb verplaatst zal ik wel even een fototje schieten.

Net in paint bezig geweest met een draadschema:

schema1.jpg

Ik hoor graag wat de kenners hiervan vinden, mis ik nog zaken ??

Laatst bewerkt:
hi

je camera is 12 volt

ik zelf heb ook meerdere cam,s

bv 1 cam 12 volt gaat tussen 11 en 10 volt in de stress,,gaat dan uitvallen

andere cam 12 volt doet het ook op 2s lipo

dus zit er waarschijnlijk en 7805 op de cam

dus aan iedereen,met 12 volt cam

test effe tot hoever je je vlieg lipo kan leeg vliegen,voor je camera beeld uitvalt

rob

Goeie tip rob, zal ik komende dagen eens wat mee expirimenteren.

Ik heb een nieuwe PZ-0420 van securitycamera2000 ontvangen. Deze doet het tot ongeveer7 volt

[URL="
voltage test - YouTube[/URL]

Vandaag had ik mijn 2s accu helemaal opgeladen. kwam dus uit op 8,4 volt. De VTX werkt hiermee prima, maar de camera blijft helemaal blank.

Hoi

heb ook een pz0420 600 vtl gehad maar werkte alleen op 12v. Nu een pz 0103 die nog prima beeld geeft bij 7v. Dat wit worden heeft te maken met te weinig spanning.

dat is dan heel raar, want securitycamera2000 zegt dat de pz0420 ook werkt tot ong. 8 volt. daarom heb ik hem juist gekocht. zie ook filmpje hierboven :-)

hi

je camera is 12 volt

ik zelf heb ook meerdere cam,s

bv 1 cam 12 volt gaat tussen 11 en 10 volt in de stress,,gaat dan uitvallen

andere cam 12 volt doet het ook op 2s lipo

dus zit er waarschijnlijk en 7805 op de cam

dus aan iedereen,met 12 volt cam

test effe tot hoever je je vlieg lipo kan leeg vliegen,voor je camera beeld uitvalt
rob

Wat zag ik rob, ook op zoek naar een epp fpv ?

Twee mensen opzoek naar een epp fpv dus. Je moet er echt tegenaan lopen.

Heb je ergens gezien dan dat HK de skywalker gaat namaken ?

ESC zit vast. Had stukjes roerhoutje op de esc gelijmd met secondenlijm. Deze stukjes heb ik weer met secondenlijm op het model gelijmd (UHU hield niet)

De doorvoer naar binnen is een kitspuit-tuut vastgelijmd.

full

Hk verkoopt gewoon de org skywalker
Zijn alleen steeds uitverkocht
Als ze weer binnen komen in duitsland
Zal het in 1 dag wel weer verkocht zijn

Je esc zit er mooi op
Het lijkt wel of de 3 draadjes die van esc naar
Je motor gaan vrij los zitten
Draden die los zitten. En kunnen gaat trillen
Kunnen op een bepaalde frequentie storing gaan geven
Ik vlecht ze vaak of draai ze iets inelkaar