Ja klopt, is een japan kloon maar schijnt exact hetzelfde te zijn. Er zit een losse 'knop' bij en als je die indrukt gaat hij vanzelf aan en neemt dan direct op, handig.
Nog even getest, eerst opnemen, dan fpv koffer aanzetten en als laatste de vtx aan. Geen probleem. Als er helemaal geen signaal is dan zie je onderin een balkje groen/paars maar zodra het av signaal komt is dat weg.
al opnemend uitzetten: eerst vtx uit, daarna fpv koffer uit en als laatste stoppen met opnemen. Ook geen probleem.
Natuurlijk hoort het niet zo maar het werkt prima.
Goede tip mbt de video splitter. Had ik nog niet aan gedacht.
Het probleem is alleen dat ik de volgende dingen aan wil sluiten:
1 x headplay, 1 x fatshark , 1 x 7inch lcd , 1 x dvr
Als ik dat met passieve splitters ga doen blijft er geen goed signaal over.
Ik zou natuurlijk wel een ontvanger bij kunnen plaatsen en mocht het niet goed gaan ik direct kan omprikken naar die. Zowiezo zit ik te kijken naar een andere ontvanger. Lawmate schijnt erg goed te zijn
Nog even getest, eerst opnemen, dan fpv koffer aanzetten en als laatste de vtx aan. Geen probleem. Als er helemaal geen signaal is dan zie je onderin een balkje groen/paars maar zodra het av signaal komt is dat weg.
al opnemend uitzetten: eerst vtx uit, daarna fpv koffer uit en als laatste stoppen met opnemen. Ook geen probleem.
Natuurlijk hoort het niet zo maar het werkt prima.
Goede tip mbt de video splitter. Had ik nog niet aan gedacht.
Het probleem is alleen dat ik de volgende dingen aan wil sluiten:
1 x headplay, 1 x fatshark , 1 x 7inch lcd , 1 x dvr
Als ik dat met passieve splitters ga doen blijft er geen goed signaal over.
Ik zou natuurlijk wel een ontvanger bij kunnen plaatsen en mocht het niet goed gaan ik direct kan omprikken naar die. Zowiezo zit ik te kijken naar een andere ontvanger. Lawmate schijnt erg goed te zijn