Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
oh ja ,hebben julie het gerucht al gehoord ??????
even een vraag ik wil wat meer rem hebben als ik het gas los laat
dus dan moet ie eigelijk op de electromotor remmen
nu heb ik een regelaar shere compettion tc spec
daar kan je in mode 3 intial brake instellen
en mode 4 automatic brake instellen
@ stephan: Een F103 zonder stuur??? De meeste standaard F103's zijn zwaar overstuurd.
Hoe heb je de rem-settings op de ESC staan? Welke ESC? Welke banden heb je gereden?
Ik denk dat het lag een combi van factoren maar hier gaan we aan werken. komt wel goed.Ook een F103 is zeer goed rijdend te krijgen hoor... Gewoon een kwestie van afstellen. En of je nu met F1 banden rijd of met de 26/30mm TC foams, hij is goed te krijgen...
Ik heb jaren geleden een F103 gereden en dat ding ging ook als de brandweer dus...
JK.
Ok top Joost, ik ben er zodra het droog is. maar ik bel je dan wel. Gister ook met mijn TC 1.35 en Lipo gereden en dat ging erg lekker zeg...Komt zeker goed Stephan, als je weer gaat testen buiten laat je het maar even weten anders. Dan kom ik ook wel even langs en kijken we samen even...
Joost.
Ehh... Grafiet en Carbon is hetzelfde... Evenals graphite en carbon fibre. Allemaal andere namen voor hetzelfde materiaal... De budget uitvoeringen zijn meestal van een glasvezel plaat waar ook de T-bars van gemaakt worden... De 3,1mm van bijv. het F1 model van Corally is een glasvezel (epoxy) chassis. De 2,9 van de Pro10 is inderdaad Carbon. Door een iets dikker epoxy chassis te nemen heb je dezelfde stijfheid als een dunner CF chassis. Had ik namelijk ook vorig jaar op mijn eerste Pro10. Daar had ik een 3mm epoxy chassis. Laat je niet foppen door de zwarte kleur. Epoxy plaat is er ook gewoon in zwart...
Ehh 2... Asso een 3,1mm plaat??? Ik dacht het niet...
- RC10L (eerste versie) = 2,2mm
- RC12L4 = 2,2mm
- RC12R5 = 2,5mm
- RC10R5 = 2,5mm
@ stephan: Een F103 zonder stuur??? De meeste standaard F103's zijn zwaar overstuurd.
Hoe heb je de rem-settings op de ESC staan? Welke ESC? Welke banden heb je gereden?
JK.
met dit weer krijg je denk ik ook snel dit soort verschijnselen. Het is altijd lastig om iets aan te geven maar dit zou je kunnen proberen. Wat je wellicht kunt doen is de center veer en olie zeer zacht maken en dun vet in de zij tubes. heb je meer tractie achter maar ook meer off-power stuur dus even uitkijken. Mischien wat meer camber om minder stuur te krijgen of minder caster omdat je aangeeft dat je bocht uit overstuurd. dragbrake uit ( als je dat aan hebt) Achter vol smeren en langer wachten met uitwrijven en voor niets? de randen van de voorbanden meer afronden. De accu's meer naar voren plaatsen als dat kan. Hardere voorveertjes. Tja uhmmmm mischien ben ik nog wat vergeten hehe. ;-)
Om eerlijk te zijn, mocht de auto eerst wel goed rijden dan is het puur het circuit en het weer wat zorgt voor dit soort problemen. In het begin van het seizoen heeft een circuit altijd minder grip.
Hoe zien je voorbanden eruit? zijn ze evenwijdig versleten of schuin?