Bedankt, hier kan ik wat mee!
Eentje nog:
ik zie mensen die nog wel de voorbandjes ietsiepietsie afdraaien vanuit de doos. Zou dan meer richting ideaal zijn.
Nodig? Wenselijk?
Uiteraard weer afhankelijk van grip en zo.
Ik ga met de Nissan body rijden, om te beginnen. Goedkope deal bij Corally in Duitsland. Maar ik hoor dat deze vóór niet de meeste grip geeft. Daarom is een iets grotere diameter voorbanden misschien beter. Omdat volgens mij grotere diameter voorbanden meer grip geeft.
Verder natuurlijk dingen als veren, vet op kingpins en tyre additive. V.w.b. dat laatste: misschien un bietje breder smeren. Ik zie wel, kom er wel achter.
De diameter van het spur tandwiel, bij bijna volledig afrijden?
Ik twijfel nog steeds tussen starten met 86 of 81, vandaar. 81 Lijkt me qua diameter het veiligst. Bij 86 zijn de stapjes in roll out kleiner, bij kleiner worden diameter band en/of aanpassen pinion.
Anders allebei proberen maar.
Kga de bandjes bij Markus halen. Moest wel een beetje lachen want hij weet van zijn eigen bandjes niet wat de diameter is. Hij
denkt 63 achter en 61 voor. Van gebruikers hoor ik voor én achter 60 á 61. Op hoop van zegen dan maar. Als het 63 blijkt te zijn, dan komt spur 86 weer meer in beeld. Ik zie wel.
Zo, denk dat ik bijna genoeg weet. Heb het plaatje zo ongeveer compleet. Nu de spaarpot maar eens omkieperen.......
Hoi