koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

mwa, 16.1 overdag of 16.3 's avonds. Wel aardig gelijk lijkt me als je de omstandigheden meeneemt.

ps:
Je hebt ook maar pas 3 x een halve dag gereden.

Laatst bewerkt:
mwa, 16.1 overdag of 16.3 's avonds. Wel aardig gelijk lijkt me als je de omstandigheden meeneemt.

ps:
Je hebt ook maar pas 3 x een halve dag gereden.

Ja dat klopt dat dit pas me derde avond buiten rijden was. De auto voelt wel goed aan dus dat is ook wel fijn. Nu morgenavond nog wat proberen... is kijken of het lukt om die 16.1 te halen :-p maar daar ga ik niet echt voor.. nu eerst rondjes rijden en nog eens rondjes rijden.. die snelle tijd lukt nu.. dus dat weet ik.. haha me doelstelling van het jaar is alweer erg verbroken zo... ( was onder de 17sec rijden )

lukt jou ook kees ;), bij je eerste rondjes heb je ook een 17 sec gescoord. Gewoon meer rijden en wat strakker afstellen en dan rijd je ook in de 16 sec.

Iets eerder van het gas en iets later op het gas en de bocht mooi rond pakken en de rest gaat vanzelf. Als tim het kan kan jij het ook :-D;)

Hahaha... Ach Tim, het is natuurlijk wel zo. Als wij 16's kunnen rijden dan kan iedereen het. We zijn nu eenmaal geen WK materiaal dus... Inderdaad gewoon veel rijden en goed afstellen en dan kan iedereen dat wel. Denk dat als je één van onze Pro10's aan een wereld topper geeft dat hij er nog wel 1,5 seconde afrijd van die 16".

Soft rear? Dat is shore 25... Damn!!! Da's zacht. Hoe was die in verhouding tot bijv. een Jaco/Xceed Pink qua hardheid?

hahaha ik weet ook zeker dat we geen wk materiaal zijn en inderdaad met oefenen moet iedereen in de 16sec kunnen komen :-) ben zelf ook al erg blij dat het me is gelukt.

Ja die banden waren inderdaad vrij zacht.. ik vond ze alleen wel een beetje te vergelijken met corally pink maar dan nog een klein tikje zachter. Me eerste run die ik deed was op de medium band. Die sleet wel minder hard. Verder gewoon purple voor natuurlijk.

Nu is het weer wachten tot morgenavond om wat te kunnen testen.

De medium van Xceed (nieuw) is een 30 shore en die zou overeen moeten komen met de JACO/Xceed Pink. Purple is een 40 en die is er ook in de nieuwe Xceed banden dus. Dat gaat gewoon goed op de MACH, wat je ook doet. Soms wil een Lilac nog wel gaan als er echt weinig stuur is maar verder is Purple wel the way to go.

Ik heb de ESC iets terug geschroefd in zijn max. timing. Die stond namelijk nog op standje "je gaat HARD maar je motor gaat ook HARD ROKEN" :D

hahaha maar dat is wel allebei HARD! :-D

Ik heb gewoon nog de regelaar van vorig jaar. die gaat nog wel best! :)
Me GM is nog in Duitsland voor de laatste software update van de gen1
verders heb ik ook gewoon me corally motor erin zoals vorig jaar.. bij mij is er niets veranderd qua electronica..

Owww... Denk niet dat je veel lol gaat hebben van die software update op een GM gen1. Wat ik hoorde op RCtech is hij erna minder als dat hij was. Daarom is ook iedereen over op de Gen2 omdat je die wel goed kan updaten.

Ik heb verder ook echt nog geen veranderingen in de electronica in vergelijking tot vorig jaar. De nieuwe auto laat nog heel even op zich wachten vanwege een verandering in de rearpod dus die komt wel. Verder gewoon weer gezellig knallen met z'n allen haha... :D

En bedankt!!:pQUOTE]

was positief bedoeld :D

Hou die Nosram matrix evolution maar erin. Die gaat in combinatie met de corally motor rete hard.

Over WK materiaal gesproken. Heb voor de gein even de modified tijden bekeken van de ETS toerwagen op de mach vorig jaar. Je had daar met die tijden een beste kans gehad om in de A finale te zitten met je 10.5t brushless tegen gesponsorde rijders. (ok, dit is een training en niet in een wedstrijd maar toch)

Wederom bedenk wel dat jij 's avonds rijd en zij reden overdag met mooi weer en meer grip.;)

Ja da's waar, het ging mij er ook meer om hoe constant die lui ermee kunnen rijden. Qua tijden zouden we het wel kunnen redden ja.

Jij nog steeds de Tekin/Trinity combo Alexander?

nope ...ik heb een hobbywing aangeschaft. Na 2.5 jaar met een tekin gereden te hebben begon het me te iriteren dat ik elk binnen-buitenseizoen alles weer moest omsolderen, vandaar mijn aankoop. De tekin blijft in mijn indoor wagen.

Heb meteen de combo gekocht van xerun 120v2.1 met 10.5t motor en lcd program kaard. Voor de prijs een onverslagen combo. Toegegeven, de LCD program kaard is echt super handig en klein.

Vorige week vrijdag 3 x gereden en toen ging die met een basis afstelling al als een jecko. De blauwe motor past ook mooi bij mijn asso blauwe wagen. Luxe probleem ik weet het maar het oog wilt ook wat :cool:

Ik denk ook inderdaad dat ik die Nosram erin laat zitten. Dat ding gaat inderdaad erg goed in combo met die corally motor. Mathijs had zelf wel een goede afstelling voor de GM120 gen1 met de nieuwste software, maar ik vind deze wel gewoon erg lekker rijden de regelaar en hij gaat er fijn mee :-)

En die blauwe motor zag er inderdaad erg leuk uit zo in je asso wagen! en die combo ging ook hard! volgende week ga ik is testen met een sauber mercedes body :) ging nu nog met die peugeot HD

nope ...ik heb een hobbywing aangeschaft. Na 2.5 jaar met een tekin gereden te hebben begon het me te iriteren dat ik elk binnen-buitenseizoen alles weer moest omsolderen, vandaar mijn aankoop. De tekin blijft in mijn indoor wagen.

Heb meteen de combo gekocht van xerun 120v2.1 met 10.5t motor en lcd program kaard. Voor de prijs een onverslagen combo. Toegegeven, de LCD program kaard is echt super handig en klein.

Vorige week vrijdag 3 x gereden en toen ging die met een basis afstelling al als een jecko. De blauwe motor past ook mooi bij mijn asso blauwe wagen. Luxe probleem ik weet het maar het oog wilt ook wat :cool:

Alex reed jij eigenlijk met de 211 of de 119 software??

Ja ik ben ook erg benieuwd naar die Sauber body op de MACH. Binnenkort maar eens een kleurtje geven haha...

Had Mathijs zijn Gen1 ook ge-update dan? Zou kunnen hoor, weet ik niet meer eigenlijk...

jup die had het ook naar de laatste update laten zetten.. maarja ik heb die regelaar strakjes als reserve.. nu zolang ik die nosram heb zitten gaat het super.. dus die blijft erin ook nog even

Alex reed jij eigenlijk met de 211 of de 119 software??

211 software. Heb nu de start rpm van 8000 naar 10.000 gezet (wellicht nog iets hoger zetten) en de turbo van 0.3 naar 0.5 sec. rollout heb ik wel iets verhoogd.

Punch blijft op 1. Hij had punch genoeg op het gas lol.

edit:
Ik heb de Timing ACC op 400* gezet ipv 350* zodat die de timing wat langzamer erin laat komen. Met een iets hogere rollout hoop ik een koelere motor te hebben met een hogere topsnelheid. Vorige keer had die een enorme acceleratie maar voor halverwege het rechte stuk was die al uit geaccelereerd. Temperatuur van de motor was vorige keer iets van 50 graden. ;)

Laatst bewerkt:
Back