koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Helaas ik ben er morgen.

ik ben niet op de mach vanavond

ik heb het geprobeerd te regelen, maar kan deze laatste ZAC niet meedoen. Dus veel plezier jongens!

Ik had al afspraken gemaakt voor vanavond maar wil op zich wel komen rijden... Zit nu in dubio... Hmmm...

mooi, kan ik eens goed mijn nieuwe 8.5t gewik......errrr ik bedoel 10.5t gaan testen. Tot morgen!:vamp:

[mod]Ik heb even het topic een beetje opgeschoond, was behoorlijk off-topic allemaal en had niks meer met de titel van het topic te maken...

Lekker weer verder ouwenelen over het kopen/maken van een pancar...[/mod]

[mod]Ik heb even het topic een beetje opgeschoond, was behoorlijk off-topic allemaal en had niks meer met de titel van het topic te maken...

Lekker weer verder ouwenelen over het kopen/maken van een pancar...[/mod]

Aangenomen, wordt de Xray X10 Link, smalle versie....(SuperStock knal ik eruit)
Gewoon om Joost extra te kunnen sarren als het lukt.
Waar koop ik kappen voor de smalle versie, Dus alleen die platte lage kappen, niet die met spoiler.

Volg dit topic ook al een tijdje.....En ben ook altijd verliefd geweest op dit soort chassis..... Ik heb deze Tamiya in bezit...En ben nog bezig, er paar van op te bouwen. Weet niet of die onder de Pancars valt...Maar dat mogen jullie oordelen

Foto-L4D3QD43.jpg

Aangenomen, wordt de Xray X10 Link, smalle versie....(SuperStock knal ik eruit)
Gewoon om Joost extra te kunnen sarren als het lukt.
Waar koop ik kappen voor de smalle versie, Dus alleen die platte lage kappen, niet die met spoiler.

Je kan kappen bij verschillende winkels krijgen.. Kijk maar eens bij HK modelbau ofzo. of mij rcbodies.de geloof ik.

Klopt, HK heeft er twee in de aanbieding en ABC hobby heeft er ook eentje...

Ik denk dat je binnen no time de auto toch breed wil hebben Roy maar dat zal je vanzelf wel gaan zien. Tof dat je meedoet man! Super!!!

@ducdennis: Dat is absoluut een pancar! Een mooie ook, een TRF 103LM zie je niet vaak meer...

Heb er echt zin in, zeker met het oog op zelfbouw.
Ga meteen eens een mooie auto en echt ultra betaalbare highend frees maken...

Klopt, HK heeft er twee in de aanbieding en ABC hobby heeft er ook eentje...

Ik denk dat je binnen no time de auto toch breed wil hebben Roy maar dat zal je vanzelf wel gaan zien. Tof dat je meedoet man! Super!!!

@ducdennis: Dat is absoluut een pancar! Een mooie ook, een TRF 103LM zie je niet vaak meer...

Heb ook nog een f103LM TRF op de kast staan met nieuwe porsche 911 gt1 '98 body erop. Puik dingetje hoor.

PS: een originele f103LM trf heeft een zwarte motorpod plaat ;).

Laatst bewerkt:
Heb ook nog een f103LM TRF op de kast staan met nieuwe porsche 911 gt1 '98 body erop. Puik dingetje hoor.

PS: een originele f103LM trf heeft een zwarte motorpod plaat ;).

Thanks...

Goed op lettende lezer....:D...Heeft inderdaad zwarte motorplaat...En andere steering rods....En ik heb, een carbon achteras erin..(niet titanium)

Ik heb setje body's nu compleet....Audi R8R,Porsche 911GT1, en de Toyota ts020...Heb ik gisteren nog kunnen bemachtigen...;)..

En de porsche 911GT1 heb ik zo nog staan.....NB...F103RS
Foto-6R4N8AIU.jpg

Foto-ARMO8WGF.jpg

Was gezellig gisteren, voor het eerst een regenauto op de baan gezien, wat gaaf is dat zeg!

Laatst bewerkt door een moderator:
Tijdens bovenstaande regenbui maar wat foto's geschoten van wat pro10 chassis. De regenauto van mathijs ging inderdaad zeer goed rond.

P1040898.jpg

P1040899.jpg

P1040900.jpg

P1040901.jpg

P1040903.jpg

P1040905.jpg

P1040904.jpg

P1040906.jpg

P1040907.jpg

Laatst bewerkt:
Ik had ook nog twee filmpjes van Mathijs in de regen op de baan. Gaat echt goed rond met de juiste spullen... Super om te zien...

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat gaat best wel hard zeg. wat zijn dan die goede spullen voor in de regen?

Back