koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Al een nieuwe sheet gemaakt;

faxwfl.png

Joost, zou maar snel even gaan oefenen.....:D

Aha, ik merk nu uit de context dat het niet over het tekenen ging maar over het rijden. Hmm ja, dat zou fijn zijn als dat ook weer goed ging haha... Maar goed, de auto is niet veranderd sinds vorig jaar dus die zal nog steeds wel goed gaan denk ik.

sticker ziet er netjes uit!

pancar team holland stickers,daar heb ik nog wel een paar van liggen voor de geintreseerden.

Ik maak ze in illustrator, en print ze met een brother uit het jaar kruik.

Laatst bewerkt door een moderator:
Joost gaat als de brandweer straks op de mach die heeft niet zoveel training nodig. Als de auto net zo gaat als afgelopen jaar...kat in het bakkie...

Groeten

john

als het net zo gaat als de laatste zac dan weet ik het nog niet, dan mag de brandweer wel even komen om een geplofte motor te blussen :D

geintje

Mss krijgt hij dit jaar wat meer weerstand dan afgelopen jaar.
Van wat ik afgelopen vrijdag gezien hebt met die temp/vochtingheid, gaan de heren al flink snel en constant. :lol:

hahaha ja daar moet nog wel aan gesleuteld worden....wat ik zo zag van de pro ten's op de mach gaan ze al behoorlijk hard ja..
ik vind het jammer dat ik het niet kan rijden maar ja daar is nu even niets aan te doen ben blij dat ik in ieder geval nog toerwagen kan rijden..pff

Groeten

john

Tim, heeft Ben dat filmpje al doorgestuurd?

hehe nog niet! maar dat komt van de week.. hij heeft het op een mb stick gezet en dan komt het op me laptop .. zodra ik het heb gooi ik het op joubuis.. dan zal ik me link wel weer even plaatsen hier.. Was wel een schitterend filmpje zo als we voorbij kwamen:cool:

Back