koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Dit is echt heel erg mooi gefilmd!
Shots naar achteren, opzij , naar voren en onboard.
Lekker strak gemonteerd en mooi Gopro kwaliteit beeld.

Petje af voor deze Cheggen!

Die 1:10 rally filmpjes zien er ook gaaf uit met 1:10 bruggetjes, hekwerken en obstakels. Leuk gedaan allemaal. En wederom de filmpjes en montage ervan zien er "finger licking good" uit.

Bedankt joost. Filmpje was de eerste rit en deze had ik met dezelfde setup als baanbrekers gereden. Was net iets te zenuwachtig voor de MACH. Met het veranderen van de centerveer ging het stukken beter.

Laatst bewerkt:
Ik was ook zeker niet ontevreden met de veranderingen vandaag aan mijn auto... Nu even op zoek naar bandjes maar da's nog niet heel makkelijk haha...

wat voor bandjes gebruiken jullie in de regen, want het geeft best veel grip zie ik.

ik heb tamiya caps voor in de regen. die zitten gelijmd op de foamband. bij de pro10.
Er is ook een bedrijf die bandjes speciaal maakt voor in de regen. die naam ben ik even kwijt..

Je kan inderdaad de Tamiya Caps gebruiken maar er is ook een bedrijfje dat al regenbanden maakte voor de 1/10 en 1/8 brandstof. Die heeft ook kant en klare regenbanden voor de Pro10. Kiss-Tyres heet dat, van Harry Kissinger...

Zijn wel prijzig maar het is een eenmalige uitgave...

ja precies ... die naam was ik ff kwijt. maar ze zijn inderdaad aan de prijzige kant. de Tamiya cap rubber is nu ook al vrij moeilijk te krijgen.

De auto's in het filmpje die goede grip hadden in de regen reden met rubberen banden van Pit Shimizu (in mijn geval medium achter en soft voor), met schuimrubber inserts.

Marcel

Dan hebben ze zeker de achter- en vooras van de F103GT erop zitten? Ik kan me namelijk niet herinneren dat Pit-Shimitzu banden maakte voor de F103 formule auto's...

Dat doen ze zeker wel.
Afgelopen DTC in Deventer waren er ook een aantal heren die met deze banden reden.
Ik moet zeggen, ze kwamen er wel erg goed mee weg en nee er zat geen F103GT assen onder maar de gewone F103 assen.

mvg Roy

Dan hebben ze zeker de achter- en vooras van de F103GT erop zitten? Ik kan me namelijk niet herinneren dat Pit-Shimitzu banden maakte voor de F103 formule auto's...

Inderdaad, er zijn gewoon Pit Shimizu's voor de F103. Ik was er helaas niet bij in Deventer (vakantie), maar mijn collega's reden daar ook met de Pits.

Marcel

Even voor een nieuweling, passen deze op een pro10 as?
Heeft iemand een linkje?

Nee JW, deze passen niet op een Pro10 as. Die heeft een andere montage en een andere lagermaat aan de voorkant.

WGT 1S lipo

hallo ,

Deze winter zal ik WGT rijden indoor .

Ik ben bezig met een corally 10sl te bouwen ...

nu zou ik deze willen laten rijden op 1s lipo...

graag wat tips gehad ...

de esc is van advanced electronics
motor wordt een 10,5 T brushless

graag geweten met welke verhouding ik zou starten...

alvast bedankt voor de moeite

Joeri

Hoi Joeri,

Ik weet niet of je op de mach gaat rijden, maar daar wordt met 2s en 17.5 indoor gereden.
De verhouding hangt erg af van hoe het circuit er uit ziet, en of het een vertimebare regelaar is.

Back