koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Anytime!!! Was de eerste hit op google toen ik "GM V12 manual" intikte ;)

Ja ik las het inderdaad haha... Vooruitstrevend, toen al... LOL

Heeft hij er zo slecht voor gezorgt dan?
Ik heb zelf ook nog wat onderdelen van dit type auto.
Indien je het zou willen vragen graag.
Ik wil nog geen kapitalen uit geven voor iets waarvan ik nog niet zeker weet of ik het in wedstrijd verband leuk vind:wink:

mvg Roy

1. Kan ik je niet aan raden. Die auto heeft er 2 a 3 seizoenen op zitten.

Is er nog belangstelling om naar Apeldoorn te gaan voor de rc lemans? Ik ben er zelf nog niet uit, volgende week is de laatste zac en volgens mij daarna weer een NK in Deventer.

Ondertussen tire caps gescoord dus laat de regen maar komen volgend jaar. :cool:

Is er nog belangstelling om naar Apeldoorn te gaan voor de rc lemans? Ik ben er zelf nog niet uit, volgende week is de laatste zac en volgens mij daarna weer een NK in Deventer.

Ondertussen tire caps gescoord dus laat de regen maar komen volgend jaar. :cool:

Dan ben ik weg met mijn bus.
Caps die op moosi stonden?

Ik hebt me voor het eerst ingeschreven voor de pro10 komende ZAC. En meteen 3 keer zag ik.... :-(

Nog niet zo handig met mijn mobiel en internet;-)

Soooorry.

Halewijn

Vanavond samen met Niels de tekening van de verbrede crc x10 (PX10W) nagelopen en aangepast waar nodig.
Het is een mooi chassis aan het worden met 3 verschillende elektronica/lipo configuraties.
Zo kan er een 2s lipo als een sadllepack op maar ook een off-center 2s configuratie.

Er zullen waarschijnlijk nog wel kleine dingen wijzigen maar in grote lijnen is hij klaar.
Als de nieuwe tekeningen klaar zijn zal ik in bouwverslag een draadje starten met de evt. vorderingen.

gtz Kees

Ik ben er zondag samen met Sascha.

Heb je een sneak peek?

Vanavond samen met Niels de tekening van de verbrede crc x10 (PX10W) nagelopen en aangepast waar nodig.
Het is een mooi chassis aan het worden met 3 verschillende elektronica/lipo configuraties.
Zo kan er een 2s lipo als een sadllepack op maar ook een off-center 2s configuratie.

Er zullen waarschijnlijk nog wel kleine dingen wijzigen maar in grote lijnen is hij klaar.
Als de nieuwe tekeningen klaar zijn zal ik in bouwverslag een draadje starten met de evt. vorderingen.

gtz Kees

Okay dit is versie 1.1, 1.2 moet nog getekend worden, daar in is het eea aangepast.

b2e6ba14-b732-7ea9.jpg

Laatst bewerkt:
he mannen,
ik ga weer Mobgums bestellen voor binnen
weten jullie wat de juiste shores zijn voor binnen of wat jullie voorkeuren zijn voor 1/10 en 1/12
alvast bedankt
Michel

Voor de 200mm indoor (World GT): lilac en purple

Even uit interesse, wie heeft voornemens om World GT te gaan rijden deze winter op de mach?

Back