Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mag ik dan zo brutaal zijn en aan jou vragen of jij een balletje op wil gooien ivm of hij hem kwijt wil?
mvg Roy
Kan ik je niet aan raden. Die auto heeft er 2 a 3 seizoenen op zitten.
Is er nog belangstelling om naar Apeldoorn te gaan voor de rc lemans? Ik ben er zelf nog niet uit, volgende week is de laatste zac en volgens mij daarna weer een NK in Deventer.
Ondertussen tire caps gescoord dus laat de regen maar komen volgend jaar.![]()
Is er nog belangstelling om naar Apeldoorn te gaan voor de rc lemans? Ik ben er zelf nog niet uit, volgende week is de laatste zac en volgens mij daarna weer een NK in Deventer.
Ondertussen tire caps gescoord dus laat de regen maar komen volgend jaar.![]()
Vanavond samen met Niels de tekening van de verbrede crc x10 (PX10W) nagelopen en aangepast waar nodig.
Het is een mooi chassis aan het worden met 3 verschillende elektronica/lipo configuraties.
Zo kan er een 2s lipo als een sadllepack op maar ook een off-center 2s configuratie.
Er zullen waarschijnlijk nog wel kleine dingen wijzigen maar in grote lijnen is hij klaar.
Als de nieuwe tekeningen klaar zijn zal ik in bouwverslag een draadje starten met de evt. vorderingen.
gtz Kees