koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Bedankt voor je reactie. Niet wat ik wilde horen.

Ik heb inmiddels definitief besloten verder te gaan met TC.

Veel plezier in de tc klasse. Je kunt bij de toerwagen heel veel afstellen en vol op analytisch en heel diepgaand discusieren. Wellicht een beter klasse voor jou.

Mocht je ergens rijden waar de pro10 klasse ook bezig is dan moet je zeker even langskomen. Dan kunnen we wat zaken in de praktijk laten zien. :D

Thanks, but no thanks.
Zeker niet als ik Ted of mensen zoals hem, met dat soort reacties, tegen het lijf zou kunnen lopen.
Alsof het probleem bij mij zit. Tjonge, jonge toch.

Veel plezier in de tc klasse. Je kunt bij de toerwagen heel veel afstellen en vol op analytisch en heel diepgaand discusieren. Wellicht een beter klasse voor jou.

Mocht je ergens rijden waar de pro10 klasse ook bezig is dan moet je zeker even langskomen. Dan kunnen we wat zaken in de praktijk laten zien. :D

Goed plan Alexander, zal ze verplaatsen naar het pancar topic... ;)

Aha, vandaar!
Ik snapte er al geen snars van waar dat hele verhaal ineens vandaan kwam!.....

Ehh, ff wat opmerking van mijn kant over smeren, auto afstelling, rijhoogte, banden gebruik.

Ik smeer 100% voor en achter, en zie wel wanneer ik weer ga rijden.
Auto afstelling ben ik in het begin mee bezig geweest, nu is die goed en verander ik er niets aan. Nu rij ik geen NK's, maar ik weet zeker dat ik op alle banen met dezelfde afstelling zou rijden. (doe ik met de 1/8 ook bijna al)
Rijhoogte, ik begin met nieuwe banden op een mm of 6-7, en naargelang mijn banden slijten, neemt de rijhoogte af. Eerlijk gezegd maakt het niet veel uit, die rijhoogte, althans ik merk er niet veel van.
Banden gebruik, ik rij 1 set banden, tot ze op zijn.
Tijdens een race 1 set voor de kwalificatie en 1 set voor de finales, deze zijn dan niet op, en kan ik voor trainen ook weer gebruiken.

Het verhaal van Frenulum, heel mooi theoretisch allemaal, maar 1x in het gras en je hebt er niks aan gehad. Er is maar 1 manier om sneller te worden, en dat is rijden, rijden, rijden en nog eens rijden......

Het verhaal van Frenulum, heel mooi theoretisch allemaal, maar 1x in het gras en je hebt er niks aan gehad. Er is maar 1 manier om sneller te worden, en dat is rijden, rijden, rijden en nog eens rijden......

Is ook zo... Gewoon veel rijden en met minder ervaring dingen proberen en wijzer worden van de zaken die minder goed gaan... Niks meer en niks minder...

Mooi zo Halewijn... Goed om te horen. Die van mij is er bijna klaar voor. Moet nog een 17.5 motor regelen en een kappie en dan ben ik ook "good to go..."

Die van mij is nu nog klaar voor deze mooie dagen buiten:cool:, volgende week ga ik hem wel omzetten voor binnen.

Aan welke 17.5T motor zit jij te denken? Ik moet er namelijk ook eentje scooren. Of maakt het, als je met een vertimbare regelaar zoals de hobbywing rijdt, niet meer uit hoeveel kv, watt, etc het motortje heeft?

Hoor het graag!

PS Ben je vandaag op Mach? kan ik je spullen teruggeven:D

Halewijn

Ik zelf weet het nog niet welke het wordt. Voor mij is de prijs van de motor nu eigenlijk het belangrijkste aangezien ik de indoor races echt voor de fun wil rijden. Ik ben aan het kijken voor een Hobbywing motortje nu. Die zijn gewoon goed en goedkoop...

eerste hit als je frenulum googled. :rolling:

Frenulum preputii penis - Wikipedia

Hahahahaha, ik denk dat hij die naam wel bewust gekozen heeft, want eigenlijk klopt die naam wel;). Oh sorry....

Ik zelf weet het nog niet welke het wordt. Voor mij is de prijs van de motor nu eigenlijk het belangrijkste aangezien ik de indoor races echt voor de fun wil rijden. Ik ben aan het kijken voor een Hobbywing motortje nu. Die zijn gewoon goed en goedkoop...

Oke, Kees was ook al goed te spreken over de Hobbywing. Ik ga kijken waar ik hem het snelst vandaan kan halen. Als jij nog goede ideeën hebt, hoor ik dat graag.

Halewijn

Crap!
Shit happens!
Nou, dan daar ook maar mee stoppen!
Ga ik toch gewoon wat anders doen.

haha dan wens ik je veel succes in de toerwagen klasse. Ted rijd namelijk geen pro10 maar toerwagen.

Humor! :rolling:

Is de 17.5T van Hobbywing sensorless?

victory1900kv175tbrushlessmotor02.jpg

Neuh... Blijkbaar was het Roy niet, IP kwam niet overeen en ook mails niet maar hij is al pleite. Wilde zelf verwijderd worden dus dat probleem heeft zichzelf opgelost...

Back