Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb wat zitten Googlen en lezen voor wat betreft mijn aandrijving. Al zoekende best leuke aanbiedingen gevonden voor de LRP SXX Competition v2 en een HobbyWing Xerun 17.5T (zilveren versie). Incl. verzending <$200. Lijkt mij een nette combi, of zijn daar andere meningen over?
Kijk, da's het eerste zinnige over die regelaar(s) van LRP. Op de interwebs wordt daar weinig tekst en uitleg over gegeven. Alleen de verschillen tussen de TC Spec en Stock Spec. Dan is het inderdaad niet meer aantrekkelijk. Hobbywing 120A-SD v2.1 zal het worden dan (of v3 als ik zo lang kan wachten).Gelukkig hebben ze je al op andere gedachten gebracht, maar wat had het lullig geweest als je het wel had besteld.
De "competition" in de LRP benaming staat ervoor dat het bedoelt is voor de modified motoren, dus die onder de 10.5T. Deze regelaar kan vrij weinig vertiming aan de stock motoren die wij gebruiken geven en zal dus rijden als een slak....
Mocht je toch zelf opzoek gaan, zoek dan naar een regelaar die bedoelt is voor "stock" racing. Maar omdat er de laatste jaren veel gebeurt is op dit gebied, raad ik je aan (zoals je al netjes deed) even hier om raad te vragen...![]()
Mijn 10SL met parts staat te koop in het verkoop gedeelte
Hobbywing 120A-SD v2.1 zal het worden dan (of v3 als ik zo lang kan wachten).![]()
Hahaha, ik blijf sowieso 2S rijden