koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Ik heb wat zitten Googlen en lezen voor wat betreft mijn aandrijving. Al zoekende best leuke aanbiedingen gevonden voor de LRP SXX Competition v2 en een HobbyWing Xerun 17.5T (zilveren versie). Incl. verzending <$200. Lijkt mij een nette combi, of zijn daar andere meningen over?

Gelukkig hebben ze je al op andere gedachten gebracht, maar wat had het lullig geweest als je het wel had besteld.
De "competition" in de LRP benaming staat ervoor dat het bedoelt is voor de modified motoren, dus die onder de 10.5T. Deze regelaar kan vrij weinig vertiming aan de stock motoren die wij gebruiken geven en zal dus rijden als een slak....

Mocht je toch zelf opzoek gaan, zoek dan naar een regelaar die bedoelt is voor "stock" racing. Maar omdat er de laatste jaren veel gebeurt is op dit gebied, raad ik je aan (zoals je al netjes deed) even hier om raad te vragen... :p

Andy's Nissan GTP zou een mooie zijn. De Pro10 body van de eerdere Pro10 Wereldkampioenschappen. Ik heb zowel een nieuwe als een gebruikte. De laatste wel eens geprobeerd met een gurney: genoeg downforce maar nul stuur, ging gewoon rechtdoor in de bochten ;) - misschien dat ie het beter doet zonder gurney...

Bodies die ik ge-repro'd zou willen zien:
- Andy's Nissan GTP
- Associated Nissan
- Hotbodies Toyota

En echt vintage:
- Associated Nissan GTP-ZX (je weet wel, die van de doos van de RC-10L...)
- Andy's Porsche en Jaguar (hele mooie realistische bodies met een losse achtervleugel)

En realistische velgen zouden ook welkom zijn...

Gelukkig hebben ze je al op andere gedachten gebracht, maar wat had het lullig geweest als je het wel had besteld.
De "competition" in de LRP benaming staat ervoor dat het bedoelt is voor de modified motoren, dus die onder de 10.5T. Deze regelaar kan vrij weinig vertiming aan de stock motoren die wij gebruiken geven en zal dus rijden als een slak....

Mocht je toch zelf opzoek gaan, zoek dan naar een regelaar die bedoelt is voor "stock" racing. Maar omdat er de laatste jaren veel gebeurt is op dit gebied, raad ik je aan (zoals je al netjes deed) even hier om raad te vragen... :p
Kijk, da's het eerste zinnige over die regelaar(s) van LRP. Op de interwebs wordt daar weinig tekst en uitleg over gegeven. Alleen de verschillen tussen de TC Spec en Stock Spec. Dan is het inderdaad niet meer aantrekkelijk. Hobbywing 120A-SD v2.1 zal het worden dan (of v3 als ik zo lang kan wachten). :yes:

Hobbywing 120A-SD v2.1 zal het worden dan (of v3 als ik zo lang kan wachten). :yes:

De 120A 2.1 is geschikt voor 2S en 3S Lipo, prima natuurlijk voor in de 1/10, maar mocht je wellicht met het idee lopen om in de winter 1/12 te rijden en in de zomer 1/10, kun je wellicht voor de 120A/1S gaan. De v3 is ook voor 1S en 2S bedoelt.

Maar goed, ik wil je niet weer in twijfel brengen hoor, dus nu even niet naar mij luisteren!.... ;)

Hahaha, ik blijf sowieso 2S rijden en wissel dan van motor voor binnen (17.5T) en buiten (10.5T). De 60A lijkt mij wat aan de krappe kant voor 10.5T dus dan wordt het de 120A versie. Aan een rokende ESC heb je zo weinig. ;) 1:12 ga ik niet rijden. Ik hou het even bij de investering van één auto. :oops:

De nissan gtx-zx,die weet ik nog wel nieuw staat tevinden.

verder een waardeloze kap.

Net als de old skool porsche 965 van andy's.(die liggen hier in't dorp nog wel tekoop volgens mij)

Zo heb ik er voor een duitse collega rijder nog een nieuwe mercedes c9 van andy's gevonden(die op de verpakking stond van corally)

net een klein schatkamertje :)

Laatst bewerkt:
Kun je navragen hoeveel ze er hebben liggen? Ik heb wel interesse in een andy porsche... Aangezien het een waardeloze kap is wil ik wel voor 5 euro per stuks kopen:D...

Laatst bewerkt:
Hahaha, ik blijf sowieso 2S rijden

En gelijk heb je!
Savage35 zag mij afgelopen Woensdag rijden en begon toch erg te twijfelen, dus vandaar.... maar goed, hem heb ik dus inmiddels ontmoet, wordt tijd dat wij ook eens kennis maken. Volgens mijn reden jullie ook off-road op hoogtij, maar van een ontmoeting is het nooit gekomen.... Ik ben er i.i.g. elke Woensdag.

Als het kan maak er even een foto van. Ben benieuwd. Is het meer in de trant van de oude nissan gtx-zx of meer richting van de hotbodies porsche? Als ze er een beetje goed uitzien kwa looks heb ik er opzich wel interesse in.

Back