koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Moeten we tegen die tijd gewoon even kijken wie er allemaal heen gaan, waar ze wonen en wat het makkelijkste is toch? Tegen die tijd de koppen even bij elkaar steken en plannen...

LOL.
Zo een busje bedoelde ik nu ook weer niet:cool:
Meer iets in de trend van max 7 man.
Daar kan je nog een beetje mee opschieten.
Niet zo een trage bak als in het filmpje.

mvg Roy

Zijn idd allemaal opties ja... Moeten we gewoon even kijken denk ik. Aangezien er we best uit elkaar wonen is het dan wel zaak om dat goed te plannen enzo. Waar, wie en hoe laat... Anders staat er straks ergens eentje met een bult spullen te wachten hehe...
Vergeet ook niet dat mensen best een hoop spullen mee nemen naar zo'n race. Denk wel dat je er drie dagen heen zou moeten gaan namelijk om het een beetje een succes te laten worden...

Een 9pers. Ford Transit bus komt ongeveer voor vijf dagen (donderdag ophalen, maandag terug brengen) op € 531,-- excl. brandstof natuurlijk. Als je dat met een mannetje of 7 kan doen dan is het zeker wel goedkoper dan dat iedereen zelf gaat rijden of per twee gaat carpoolen.

Laatst bewerkt:
Ja, uiteraard... Als je vrijdag een beetje wil trainen daar heb je niet veel tijd om hem vrijdag op te halen en zondag middag terug rijden, dan kom je in de nacht thuis dus... Wat wil je zeggen?

Donderdagochtend ophalen,
Donderdag heen,
Vrijdag trainen,
Zaterdag quali,
Zondag fin,
Maandag retour,
Maandagavond terugbrengen;)

Mijn zomervakantie:cool:

Halewijn

Ja, uiteraard... Als je vrijdag een beetje wil trainen daar heb je niet veel tijd om hem vrijdag op te halen en zondag middag terug rijden, dan kom je in de nacht thuis dus... Wat wil je zeggen?

Haloween slaat de spijker op z'n kop, je moet de auto al donderdagochtend hebben en maandagavond terug... je moet ook nog rijden. Of is de huurprijs voor 5 volle dagen?

Ik wacht nog op spulletjes om de auto op te bouwen...eerste ronde in de zomer :confused:

Ja klopt, dat staat er toch ook. Donderdag halen en maandag terug. Daar had ik ook voor gekeken. Misschien kwam dat niet over in mijn bericht maar zo bedoelde ik het wel in ieder geval... :D

Maar goed, eerst maar eens afwachten wanneer we kunnen inschrijven. Pas dan kan je ook de rest plannen. Ze hadden namelijk ook nog een MPV in de lijst staan voor 7 pers. Dus dat is ook nog een optie en rijd iets soepeler dan een busje...

Ja klopt, dat staat er toch ook. Donderdag halen en maandag terug. Daar had ik ook voor gekeken. Misschien kwam dat niet over in mijn bericht maar zo bedoelde ik het wel in ieder geval... :D

Maar goed, eerst maar eens afwachten wanneer we kunnen inschrijven. Pas dan kan je ook de rest plannen. Ze hadden namelijk ook nog een MPV in de lijst staan voor 7 pers. Dus dat is ook nog een optie en rijd iets soepeler dan een busje...

Ik hoop dat deze dan wel een trekhaak heeft. Kunnen we meteen een aanhangwagen huren om alle spullen mee te nemen. Alleen mogen we dan geloof ik weer niet harder dan 80 km/u....

Hmmmm, ik geloof dat ik nog even ga nadenken over deze optie. Die leaseauto lonk dan toch ook wel....

Ja dat is ook zeker iets om mee te nemen ja... Iedereen heeft natuurlijk zijn race spullen mee maar ook niet te vergeten zijn persoonlijke spullen en evt. tenten en dergelijke. Wordt nog best en opgave om dat in goede banen te gaan leiden denk ik.

"No problem"

Ik heb nog wel een "uncut" body gevonden:

Mazda 787B Le Mans

TAMIYA 1/10 MAZDA 787B body parts set Le mans 24H | eBay

Mazda-787B-image-300x203.jpg

Overigens een leuk filmpje over de 787B

Halewijn

Hey Halewijn,

Jajajaaa, mooi filmpje man van m'n favoriete "le mans" auto en wat een waanzinnig mooi (rotor) geluid!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
News flash;

Noteer -als je mee wilt doen tenminste-in jullie agenda, 30 september is er een NK electro (EC10) bij MRM, van wat ik begrepen heb ook Pro-10 :D:D

Dit is vanmiddag op de Nomac vergadering besloten, dank aan de mensen die voor ons gestemd hebben. :mrgreen:

Meer details volgen..........:p

Rene

Back