Ik zal ze eens mailen, kijken of we een aantal banden kunnen krijgen om te testen.
Doe je goed denk ik. Mss kunnen we een mooie banden deal met je maken.

Wil je dan ook meteen zo'n mooie jas voor me bestellen;-)
Halewijn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal ze eens mailen, kijken of we een aantal banden kunnen krijgen om te testen.
Vandaag was de ALV van de Nomac.
Bij deze is de kalender definitief:
21/22 April HFCC Den Haag
19/20 Mei Mach Heemstede
16/17 Juni Hotwheels Deventer
04/05 Augustus MBC de Sluis Gouda
25/26 Augustus Baanbrekers Rucphen
29/30 September MRM Lelystad
21/28 Juli WK Heemstede
tijdens ruchpen is ook de DM
Rucphen is een super baan. Hoge grip en vloeiende bochten. Persoonlijk zit ik nu wel te twijfelen of ik naar duitsland of rucphen ga.
Deventer is een leuke circuit. Heel klein vergeleken met andere banen maar wel vrij vloeiende bochten. Je krijgt er echt een 1/12 gevoel bij met de brede auto's.(positief bedoeld). Redelijke grip met de juiste smeermiddel maar grip verloopt wel gedurende de race. Je kunt er super snelle rondetijden halen
De sluis is ook een leuk 1/8 circuit maar moet je wel een redelijke fluwele gasvinger hebben omdat de grip laag is (of er moet een week te voren een 1/8 wedstrijd zijn geweest).
Den Haag technisch circuit maar er zitten wat dode bochten in waar de auto compleet stil valt of waar de bocht off-camber is. Door de lagere grip lastiger te rijden dan de sluis.
Ik ben van plan om met een gastlicentie 3 wedstrijden mee te doen.
Dus als je 1, misschien 2 wedstrijden mee wilt doen, heb je een gastlicentie nodig?
kos da?![]()
Er zijn enkele voorstellen geweest om dit te verruimen en op te rekken, maar die zijn er niet doorgekomen. Dus vooralsnog kun je gewoon 3x als "gast" deelnemen bij een NK wedstrijd (tegen betaling).
Rob Janssen.
zie topic Nomac 2012 post 15:
halewijn