koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Even voor de statisten onder ons:

Inmiddels zijn we ruim de 3.000 posts (3.022) gepasseerd. Dat gaat snel:o...

Op 23 november 2011 melde Joost nog dat we de 2.500 posts gepasseerd waren en 2 maanden later zijn er alweer 500 posts bij...

Als je bekijkt dat Oscar dit topic op 1 juli 2008 is begonnen, de eerst 500 posts binnen een jaar (25 juni 2009) zijn geplaats, de volgende 500 ruim anderhalf jaar (april 2011) op zich laat wachten, half augustus in dat zelfde jaar stond de teller al op 1.500 en vanaf daar gaat het snel. 5 oktober 2.000 posts, 23 november 2.500 posts en 25 januari 3.000 posts.

Dat betekend in dit tempo ongeveer 500 posts iedere 1,5 a 2 maanden en dat in een winter seizoen. Dat beloofd wat als we straks naar buiten gaan en de hoeveelheid rijders daadwerkelijk groter worden en ook fanatiek gaan posten;).

In de electro onroad statistieken staan we trouwens met kop en schouders boven alle andere topics met het aantal posts. Alleen moeten we het TT01 topic nog boven ons dulden qua views. Maar dat is slechts een kwestie van tijd denk ik:D.

Wat dit ook betekend is dat de Pan Car aan een mooie opmars bezig is. Dit konden we ook al concluderen aan de hoeveelheid rijders die hebben aangeven mee te willen rijden met de open ZAC op Mach Heemstede.

Helemaal te gek!

Halewijn

PS alleen de offroad guy's zijn nog grotere vervuilers;-) van dit forum. Zij staan nog ruim 40.000 (!!!!) posts voor ons.......

Laatst bewerkt:
Vanavond de ALV gehad in de kantine van de MACH Heemstede. Op het gebied van Pro10 geen veranderingen in het regelement dus we gaan met dezelfde lei van start als vorig jaar. Lekker makkelijk, weet iedereen waar hij aan toe is... Was een erg gezellige avond!!!

MACHZACkampioen2011002.jpg

Het was ckr gezellig, met een mooie opkomst.
Alleen jammer dat mr B. niet durft mee te rijden met de pro10 ZAC :-)
Joost van harte met de 1e plaats, dat je hem maar hard mag verdedigen dit jaar.

Ook nog even over het nieuwe chassis wat Niels aan het maken is gehad.
Er was inmiddels een mockup gevreesd en dat zag er veel belovend uit.
Weer de nuttige tips en tricks gekregen.

Over een C10 gesproken.... ik heb gisteren een Corally red line sensorless in mijn C10 geschroeft en dit paste zonder modificatie.

Ik heb de afstand tussen de twee podplaten gemeten van de C10 en de corally f1.

pod van de C10 = 51mm
De pod bij de F1 = 49,6mm

De Corally red line past wel in de C10 maar niet in de F1. Dit terwijl de F1 pod gewoon op de C10 past en vice versa.

De C10 pod is volgens mij ouder. De pod heeft veel meer materiaal, is overal dikker uitgevoerd en is dus ook veel zwaarder. De pod is ook helemaal aluminiumkleur. De F1 pod is meer geoptimaliseerd kwa gewicht maar ook minder breed en is zwart.

Blijkbaar heeft Corally verschillende uitvoeringen gemaakt en is de pod gedurende de jaren steeds kleiner geworden.?

Alleen jammer dat mr B. niet durft mee te rijden met de pro10 ZAC :-)
Joost van harte met de 1e plaats, dat je hem maar hard mag verdedigen dit jaar.

Haakt hij (mr. B) toch af? Jammer:(

Joost, gefeliciteerd kerel, je hebt het verdient. Eneuh... je weet dat de winnaar bij de 1e ZAC op koffie met taart moet trakteren hé?:D

Halewijn

Joost, gefeliciteerd kerel, je hebt het verdient. Eneuh... je weet dat de winnaar bij de 1e ZAC op koffie met taart moet trakteren hé?:D

Hmmm... Even in de algemene regelementen gekeken maar waar heb je dat gelezen Halewijn? Ik kon het nergens terug vinden namelijk.

In seizoen 2010 heb ik van de ZAC kampioen ook geen koffie en gebak gehad...

Oh... Oh ja... Toen was ik het OOK!!! Hahaha... LOL :D :sniper:

Maar ehh... Wat is dat met Mr. B dan allemaal???

Hij heeft wat koudwater vrees vanwege wat slechte ervaring en heeft even een duwtje nodig ;). De slechte ervaring kwamen door ontwetendheid kwa setup en opbouwen van de auto toendertijd

Als ik zie hoe hij binnen helemaal losgaat dan zal dat buiten met wat meer fingerspitze gevoel en help in de setup ook wel goed gaan. We bouwen de auto van Mr B van de grond af op en dan gaat die straks als een speer rond, net zoals die nou binnen ook doet. ..... komt goed. ;)

Hmmm... Even in de algemene regelementen gekeken maar waar heb je dat gelezen Halewijn? Ik kon het nergens terug vinden namelijk.

In seizoen 2010 heb ik van de ZAC kampioen ook geen koffie en gebak gehad...

Oh... Oh ja... Toen was ik het OOK!!! Hahaha... LOL :D

Oooh.... Dan krijgen we het ook nog van 2010. Dat wordt dus 2 keer koffie met gebak.:D

Het staat idd niet in de alg. regelementen. Maar in de alg. voorschriften "wat te doen als ik ZAC kampioen word" Art. 1.1.a.

Dat weet toch iedereen;).

Hij heeft wat koudwater vrees vanwege wat slechte ervaring en heeft even een duwtje nodig ;). De slechte ervaring kwamen door ontwetendheid kwa setup en opbouwen van de auto toendertijd

Als ik zie hoe hij binnen helemaal losgaat dan zal dat buiten met wat meer fingerspitze gevoel en help in de setup ook wel goed gaan. We bouwen de auto van Mr B van de grond af op en dan gaat die straks als een speer rond, net zoals die nou binnen ook doet. ..... komt goed. ;)

Volgens mij heeft het (ook) te maken dat hij graag wilt dat zijn zoon Thijs er van de zomer mee gaat rijden.

Halewijn

Die notulen van gister gingen over seizoen 2011 deze vergadering was toen in november 2010 vandaar dat er 2010 boven staat maar gaat dus niet over seizoen 2010 maar over 2011........ even opletten mannen

Back