Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alleen jammer dat mr B. niet durft mee te rijden met de pro10 ZAC
Joost van harte met de 1e plaats, dat je hem maar hard mag verdedigen dit jaar.
Eneuh... je weet dat de winnaar bij de 1e ZAC op koffie met taart moet trakteren hé?
Halewijn
Joost, gefeliciteerd kerel, je hebt het verdient. Eneuh... je weet dat de winnaar bij de 1e ZAC op koffie met taart moet trakteren hé?![]()
Hmmm... Even in de algemene regelementen gekeken maar waar heb je dat gelezen Halewijn? Ik kon het nergens terug vinden namelijk.
In seizoen 2010 heb ik van de ZAC kampioen ook geen koffie en gebak gehad...
Oh... Oh ja... Toen was ik het OOK!!! Hahaha... LOL![]()
Hij heeft wat koudwater vrees vanwege wat slechte ervaring en heeft even een duwtje nodig. De slechte ervaring kwamen door ontwetendheid kwa setup en opbouwen van de auto toendertijd
Als ik zie hoe hij binnen helemaal losgaat dan zal dat buiten met wat meer fingerspitze gevoel en help in de setup ook wel goed gaan. We bouwen de auto van Mr B van de grond af op en dan gaat die straks als een speer rond, net zoals die nou binnen ook doet. ..... komt goed.![]()
Mister B ben ik dus........ ik haak niet af maar ga eerst rustig aan beginnen om te kijken of het buiten net zo goed gaat als binnen.. Heb ook nog een nieuwe T3 2012 staan en vindt het zonde om daar niks mee te doen......Haakt hij (mr. B) toch af? Jammer
Halewijn