koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Weet iemand waar er 200MM Group C bodies voor de pro10 op voorraad zijn?
HK zit zonder, RC-bodies.de is ook levertijd van minimaal 3 dagen.
Enige andere opties?

mvg Roy

Julius, dat is toch duidelijk..weet je dat niet.
Die 235mm is niet specifiek voor de pro10 gemaakt, dat is een brandstof kap.:xmas:

Da's niet helemaal correct wat je zegt foxspeed. De kap in kwestie is van MIX en is een repro van de Serpent Porsche die wél voor brandstof gemaakt is. :D

Hij wordt niet geleverd door Corally, Corally maakt de body namelijk niet zo. Die hebben voor de Pro10 alleen de Nissan P35 welke weer een repro is van de oudere Protoform Nissan P35.

Da's niet helemaal correct wat je zegt foxspeed. De kap in kwestie is van MIX en is een repro van de Serpent Porsche die wél voor brandstof gemaakt is. :D

Hij wordt niet geleverd door Corally, Corally maakt de body namelijk niet zo. Die hebben voor de Pro10 alleen de Nissan P35 welke weer een repro is van de oudere Protoform Nissan P35.

Gelukkig heeft Serpent nooit een Porsche 962 voor de 200mm gemaakt.

Kan een van de pro 10 regelhoeders mij uitleggen waarom deze: Pro10 Porsche 962 Gr.C narrow Breite ca. 205mm
Wel mag, en deze: Pro10 Lexanbody Porsche 962 Breite ca. 235mm
Niet?

Beide zelfde vorm en downforce maar de ene traditineel breed en de ander smal....

Als je ze naast elkaar ziet, zul je zien dat ze niet op elkaar lijken.

De "geen brandstof body" regel is er om de problemen met Pro10 mod te voorkomen: accu-oorlog, kokende electronica en snelheden zo hoog dat de klasse voor de gemiddelde rijder heel lastig is om in te stappen.

De 205mm Porsche was destijds specifiek ontwikkeld voor "Euro GT". World GT op zijn Duits laten we maar zeggen.
Deze body past daarmee mooi in het reglement voor onze 10,5 Pro10 klasse. Deze body maakt het mogelijk om met 200mm auto's zonder problemen mee te komen met de 235 auto's.

Heel andere vraag. Ik zoek een paar nieuwe saddle packs voor mijn auto. Ik begreep dat een aantal rijders hier goede ervaringen hebben met Nanotech accu's. Heeft iemand een link voor mij waar ik deze goedkoop kan vinden?
Ik zit ook te kijken naar 1S accu's, al moet ik daar e.e.a. aan mijn auto voor verbouwen. Heeft iemand daar een goed adres voor?

Hoi Mathijs,

Ik weet niet of je zaterdag bij de zac bent anders kun je wel een setje van mij proberen.

HK heeft nu ook nieuwe accu's: a-spec HobbyKing R/C Hobby Store : Turnigy nano-tech A-SPEC 6000mah 1S 65~130C Hardcase Lipo Pack
Dit zijn s1 lipos en hebben een capaciteit van 6000.

Heel andere vraag. Ik zoek een paar nieuwe saddle packs voor mijn auto. Ik begreep dat een aantal rijders hier goede ervaringen hebben met Nanotech accu's. Heeft iemand een link voor mij waar ik deze goedkoop kan vinden?
Ik zit ook te kijken naar 1S accu's, al moet ik daar e.e.a. aan mijn auto voor verbouwen. Heeft iemand daar een goed adres voor?

Gisteren eindelijk mijn regenauto eens goed getest op Rucphen. Ik had mega onderstuur maar doordat het niet nat genoeg was voor de regenbanden om genoeg grip te genereren was onderstuur juist de ticket in de 1ste finale. In full wet had ik geen kans tegen mathijs.
Het ging de 1ste finale niet snel door de gladheid maar ik kon wel op het circuit blijven waarbij de andere vaak spinde en op het gras terecht kwamen.

Dus.... intermediat afstelling heb ik gevonden...nu nog meer stuur zien te vinden in full wet condities :D.

Verder was het heel de dag regen met af en toe een opklaring waarbij er op bepaalde delen van de opdrogende circuit nog wat vochtige plekken waren. Snelle tijden zijn er niet gereden maar we hebben wel geluk gehad dat we de 2de en 3de finane tussen de regenbuien konden rijden bij een opdrogende circuit. We hebben de 2de en 3de finale met droog weer auto's gereden maar het was nog vlees nog vis.

528025_10151121315268010_31198816_n.jpg

431019_10151121316883010_1482986310_n.jpg

556522_10151121321128010_1659388662_n.jpg

Mathijs,

Probeer anders de nVisions. Die werken ook zeker erg goed. Alexander rijd met de 1S variant en ikzelf met de 2S saddle-packs. Zijn goed te betalen en ik heb er tot nu toe goede ervaringen mee.

Back