Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Da's niet helemaal correct wat je zegt foxspeed. De kap in kwestie is van MIX en is een repro van de Serpent Porsche die wél voor brandstof gemaakt is.
Hij wordt niet geleverd door Corally, Corally maakt de body namelijk niet zo. Die hebben voor de Pro10 alleen de Nissan P35 welke weer een repro is van de oudere Protoform Nissan P35.
Kan een van de pro 10 regelhoeders mij uitleggen waarom deze: Pro10 Porsche 962 Gr.C narrow Breite ca. 205mm
Wel mag, en deze: Pro10 Lexanbody Porsche 962 Breite ca. 235mm
Niet?
Beide zelfde vorm en downforce maar de ene traditineel breed en de ander smal....
Heel andere vraag. Ik zoek een paar nieuwe saddle packs voor mijn auto. Ik begreep dat een aantal rijders hier goede ervaringen hebben met Nanotech accu's. Heeft iemand een link voor mij waar ik deze goedkoop kan vinden?
Ik zit ook te kijken naar 1S accu's, al moet ik daar e.e.a. aan mijn auto voor verbouwen. Heeft iemand daar een goed adres voor?
Heel andere vraag. Ik zoek een paar nieuwe saddle packs voor mijn auto. Ik begreep dat een aantal rijders hier goede ervaringen hebben met Nanotech accu's. Heeft iemand een link voor mij waar ik deze goedkoop kan vinden?
Ik zit ook te kijken naar 1S accu's, al moet ik daar e.e.a. aan mijn auto voor verbouwen. Heeft iemand daar een goed adres voor?