Nou ik ben net terug.. hij vloog niet
Heb wel (ondanks dat ik echt zwaar belabberd stond te vliegen tijdens 'de' vluchten) m'n KnVVL brevet gehaald, maar de Cessna kwam niet van de grond. Chaoot dat ik ben heb ik geen foto's gemaakt, maar Hans Meij wel dus er komen nog wel foto's van.
Het weer was op zich goed, maar waar ik geen rekening mee gehouden had, was dat ons veld in een half modderbad veranderd was. Zelfs m'n toch overpowerde Tojeiro had last met van de grond af komen. De Cessna heb ik twee pogingen mee gedaan, maar het was eigenlijk bij de eerste poging al duidelijk dat het niet zou gaan lukken. De meer ervaren mensen hadden dat direct al gezegd, ik wist niet dat ons veld zo nat zou zijn vandaag anders had ik 'm misschien uberhaupt wel niet meegenomen.
De Tojeiro ziet er nu uit als een terreinwagen die Paris-Dakar gereden heeft, zal daar zo een fototje van schieten, voor de beeldvorming.
@hans: weliswaar natte, maar warme voeten en handen hoor, de hele dag
Er bleken dus toch nog meer opties.. wel leuk de 'vote of confidence' van de club, voordat ik er kwam had men een poll gehouden en op het bord gezet. Van de 9 aanwezigen dachten er 2 dat ik het brevet zou halen (de rest dus niet), slechts 1 dacht dat er een maiden zou komen en 9 stuks (van de 9) voorspelden een crash als er een maiden zou zijn

.. (natuurlijk met een korrel zout zien)