Inmiddels zijn we weer een tig vluchten verder, zonder problemen. Ik ga er vooralsnog vanuit dat het verbeteren van het contact tussen FET's en koellichaam, z'n uitwerking niet gemist heeft.
Daarnaast is de Futaba PCM ontvanger vervangen door een Assan 2.4Ghz ontvanger. Niet omdat er problemen waren, maar omdat ik anders over een jaar alle 'kanaal 60' knijpers van elke wedstrijdclub op mijn werkbank heb liggen
Een klein jubileum is aanstaande, dit weekend gaat hij z'n 200e vlucht maken.
De zippies doen het tot nu toe voorbeeldig, nog geen spoor van vermindering van capaciteit of 'oemph'.
Zelfs met de 'regelaarproblemen' ben ik erg te spreken over het geheel. Mits er tussen nu en die 5 vluchten die nog nodig zijn voor de 200, komt het er op neer dat ik 200 vluchten heb gemaakt, waarbij bij 6 vluchten het probleem optrad dat de regelaar de motor uitzette. Voor de rest is er niets te melden.
En wat is electro toch heerlijk.. de kist ziet er nog uit als nieuw, nergens is er folie losgekomen, nergens is er brandstof ingetrokken, enz
