MRCZ Open International 2008

Hallo Jean Paul , alles nog goed man met jou ?
Was leuk vorig seizoen in Longwy toen, een toffe kerel.
Grtz Danny

Daar komt zeker nog verandering in, ik probeer deze avond nog een nieuwe versie online te plaatsen.

Gr. Pieter

PS: Om een duidelijk beeld te krijgen kan je inschrijven ;).

Ah den Pieter zie. Nooit anders hoor ik hem nog ééns. Maar hier blijkbaar nogwel te bespeuren. Véél succes alvast.

Pieter, ik heb mezelf ingeschreven in de 1/12 expert klasse per mail... Ik zag alleen wel dat er nog niemand in die klasse stond dus ik neem voor de zekerheid ook maar even een 10.5 mee voor als ik de enige ben in die klasse...

Joost K.

Lijst bijgewerkt, jij staat er ook al op Joost ;). Normaal zal er voor de 1/12de Expert klasse geen probleem zijn in deelnemers aantal.

Gr. Pieter

Gezellige belgen en nederlanders. Ik ben overtuigd dat ik die kant ook opkom. Lijkt me een erg leuke wedstrijd.

Ga nu even zoeken naar hotel en ga ik me daarna meteen inschrijven.

Hotels

Gezellige belgen en nederlanders. Ik ben overtuigd dat ik die kant ook opkom. Lijkt me een erg leuke wedstrijd.

Ga nu even zoeken naar hotel en ga ik me daarna meteen inschrijven.

Via onderstaande link zie je't traject tussen het circuit in Zwevegem (A) en
enkele hotels buiten Zwevegem, namelijk in Kortrijk.
(zie hotellijst, in Zwevegem zelf heb hotel Sachsen)

from:Kouterstraat 80, 8550 Zwevegem, Zwevegem, Belgium to:President Kennedypark, Kortrijk 8500 Kortrijk, West-Vlaanderen, Vlaams Gewest, België to:Doorniksestraat 26, 8500 Kortrijk, België to:Graanmarkt 6, 8500 Kortrijk, België - Google Maps

(ik geef deze link door omdat de directe verbindingsweg tussen Zwevegem & Kortrijk onderbroken is ter hoogte van Kortrijk ten gevolge van werkzaamheden die tot na de race duren = N8 = 'oudenaardsesteenweg' : de link toont een alternatieve route + 3 hotels in Kortrijk)
Hotel Sachsen (zwevegem) ligt op 600meter van het circuit. De andere hotels op maximum 20min rijden.

Grtz,
Benedict

Laatst bewerkt:
Benedict,

Bedankt voor de info maar mijn oog is gevallen (en inmiddels geboekt) bij Campanile in Roncq. Dit is wel 20km van het circuit maar hier kan ik wel 2 nachten overnachten voor de prijs van 1 in Kortrijk. Hierdoor kan ik gewoon vrijdag avond wegrijden.

Ik ga me nu opgeven voor de wedstrijd.

Voor de geïnteresseerden in de 1/10 Stock klasse zal relatief vrij gereden kunnen worden. We organiseren deze klasse steeds voor de beginnende piloten zodat ze ook kunnen deelnemen. Wie een Tamiya Swift heeft kan dus aantreden in deze klasse (beginners met een 1/12 X-Ray 4WD bijvoorbeeld kunnen hier ook terecht).

Iedereen is dus welkom op 22 en 23 november. Wie vragen heeft neem gewoon contact op met mij en dan zoeken we het wel uit.

Gr. Pieter

235mm

Ik heb reeds enkele piloten gehoord die PRO10 235mm willen rijden, ook dit is geen enkel probleem. (er is trouwens meer interesse in 235 dan in 200, dus schrijf je in bij PRO10!)
Benedict.

Ik moet me helaas afmelden voor de wedstrijd (Pieter)... Ik ga het niet redden om mee te doen...

Joost.

Ik heb vandaag een 2de wijgering ontvangen van mijn bank met betrekking tot het betalen van de 15 euro.

Vandaag stond er in het afscrift dat er een BIC en IBAN nummer noodzakelijk was.

Kunnen jullie dit nog even verstrekken voor de buitenlandse betalers. Of kan ik het eventueel ook op de racedag voldoen bij jullie. Mijn hotel is toch al voor 2 nachten geboekt dus ik MOET wel komen hahahaha.

Ik heb vandaag een 2de wijgering ontvangen van mijn bank met betrekking tot het betalen van de 15 euro.

Vandaag stond er in het afscrift dat er een BIC en IBAN nummer noodzakelijk was.

Kunnen jullie dit nog even verstrekken voor de buitenlandse betalers. Of kan ik het eventueel ook op de racedag voldoen bij jullie. Mijn hotel is toch al voor 2 nachten geboekt dus ik MOET wel komen hahahaha.

Normaal zouden deze gegevens moeten voldoen.

BIC: GEBABEBB (stond niet op het inschrijvingsformulier)
IBAN: BE84 0011 7798 3659 (staat wel op het inschrijvingsformulier)

Als je nog problemen hebt zend me dan een mailtje.

Gr. Pieter

IK doe de betaling vandaga oversturen het kan dus nog wel enkele dagen duren voor het in Belgie beland is maar dan weten jullie alvast dat er betaald is.

In Nederland moet ik bij de Postbank zowel een BIC als IBAN invullen anders kan ik ook online niet betalen. Dus nu zou het goed moeten zijn. Bedankt.

Back