J
juul kabbas
Guest
Kzou hem toch ook nog effe goed laten uitdrogen en dan nog es proberen. Met wat geluk werkt hij nog...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Helza zei:Maar als je het niet vertrouwd, stuur maar naar mijdie van mij is denk ik echt kapot
ik wil hem wel..
![]()
Noah zei:erikjede1ste zei:en hoe hebben sommige hun foto toestel of filmcamara aan de EZ*
gehangen heb gister me telefoon eronder gehangen maar kwaliteit is niet zo mooi met die dingen en een duur fototoestel lijkt mij niet zo verstandig
dus weten jullie een goede goedkope camara en licht om aan mijn EZ* te hangen ?
ePlaza heeft die micro dingen voor 15 euro ofzo.. kun je geen bult aan vallen.
skywalker zei:Hoi allemaal![]()
Ik heb een vraagje over de batterij, hoe zetten jullie deze vast. Met de bijgeleverde klitteband
jep gewoon met klitteband wel verlijmen met de romp .
en ook met lijm vastzetten aan je accu .
Ik heb ook 2 verschillende accupacks gekocht. 1 van 6 cellen en 1 van 7 cellen (om mee te experimenteren wat het lekkerste vliegt). Maar nu bedenk ik me dat het gewicht van de accupacks verschillend is en dat iedere accu weer anders in de neus geplaatst moet worden ivm het zwaartepunt. Heeft iemand hier ervaring mee, met het gebruik van 2 verschillende accu's? En hoe los je het verschil in gewicht op?
door hen 2 keer te balanceren 1 keer met 6 cellen .
en aftekenen met stift waar hij zit. en het zelfde met 7 cellen.
dan stop je ze zo de goede plek in de romp.
Ben nu de accu's aan het leegtrekken en de motor aan het inlopen. Heb nu iets 1/4 gas (prettiger voor de buren, en de motor wordt niet warm), maar die motor blijft maar lopen op een accu (die pas 1 keer is opgeladen, dus het wordt alleen nog maar beter). Heb nu een 1500 mAH accu eraan hangen en hij loopt al 40 minuten!!![]()
Ik heb ook 2 verschillende accupacks gekocht. 1 van 6 cellen en 1 van 7 cellen
athvdk zei:Ik vlieg met 7 KAN cellen 1200 mAh maar vindt dat ie tegen de wind (zelfs weinig wind) in niet veel meer doet.
skywalker zei:Ik heb ook 2 verschillende accupacks gekocht. 1 van 6 cellen en 1 van 7 cellen (om mee te experimenteren wat het lekkerste vliegt). Maar nu bedenk ik me dat het gewicht van de accupacks verschillend is en dat iedere accu weer anders in de neus geplaatst moet worden ivm het zwaartepunt. Heeft iemand hier ervaring mee, met het gebruik van 2 verschillende accu's? En hoe los je het verschil in gewicht op?
zit je propje wel in de juiste richting gemonteerd?
raffie zei:Misschien stomme vraag-opmerking, maar zit je propje wel in de juiste richting gemonteerd? Ja, ik heb ook enkele weken met achterwaarts gunthertje gevlogen, en wat een relevatietoen ik merkte dat ik ze moest omdraaien.
flying jesse zei:w&w modelbouw
wel in belgie geloof ik