K
klaaz
Guest
Het is idd een hoop geld Melly, dat vond ik ook. Maar als je bij je tweede model al tegen bepaalde zaken aanloopt, zoals bijvoorbeeld het gemis van een mix functie op je zender, zit je direct weer met een relatief grote aanschaf (nieuw vliegtuig + nieuwe zender).
Vrijwel elk model vraagt een andere servo plaatsing waardoor je toch steeds bepaalde functies op je zender moet omdraaien. En dat vergeet je gauw. Het resultaat bij mij was dat een GWS prop op een Axi 2808/34 een poging deed mijn wijsvinger af te hakken. Gelukkig is dat niet gelukt
Wel bloederig
't was wel een leuk gegeven dat ik als wildvlieger toevallig op de club in Veendam aan het gastvliegen was zodat ik in ieder geval een fatsoenlijk stukje verband erom kreeg 
Met een computerzender moet je uiteraard wel even van model wisselen maar dat is zo gepiept.
Mijn bescheiden mening is dat je in ieder geval beter een standaard easy met een goede zender kunt aanschaffen dan een van allerlei tuningsonderdelen duur geworden easy met een 4 kanaals analoge zender.
Maar goed, ook voor mij is dat achteraf gepraat...
Vrijwel elk model vraagt een andere servo plaatsing waardoor je toch steeds bepaalde functies op je zender moet omdraaien. En dat vergeet je gauw. Het resultaat bij mij was dat een GWS prop op een Axi 2808/34 een poging deed mijn wijsvinger af te hakken. Gelukkig is dat niet gelukt

Wel bloederig

Met een computerzender moet je uiteraard wel even van model wisselen maar dat is zo gepiept.
Mijn bescheiden mening is dat je in ieder geval beter een standaard easy met een goede zender kunt aanschaffen dan een van allerlei tuningsonderdelen duur geworden easy met een 4 kanaals analoge zender.
Maar goed, ook voor mij is dat achteraf gepraat...