multiplex EasyStar

Status
Niet open voor verdere reacties.
robbedoes zei:
De tekst kopieren die je wil quoten in dit vak. Dan de hele zin die je wil quoten selecteren zodat er een zwarte balk omheen zit. En dan hierboven op het vakje quote klikken. Thats all.............................

Groetjes Robert 8)

Robert,
Ben ik nu oerstom of wat.......het lukt me langs geen kant.

[
Benno bij welke spanning laad jij je zender weer op? Mijn zender heeft nu nog een spanning van 10,3volt mischien dat ie ook weer leeg begint te raken of? :o[/quote]

Heb het geprobeerd,zie bovenstaande tekst,maar bij een ander staat de naam van de quoter erop. Bij mij lukt het dus niet,zie mijn voorgaand bericht. Heb een stukje van pindaman willen quoten.

Zie voorbeeld van 5 berichten terug. Daar quote ik een komplete tekst en dan staat er:

Robbedoes schreef.............................
met het gene wat robbedoes geschreven heeft in een witte kader.
Een volledige tekst lukt wel,maar delen van een tekst niet.

Is er iemand die zijn telnr wil geven,dan kunnen we dit stap voor stap doornemen via de telefoon.
Ik bel dan wel vanavond na 19h.

Bedankt

DUFOUR zei:
Benno bij welke spanning laad jij je zender weer op? Mijn zender heeft nu nog een spanning van 10,3volt mischien dat ie ook weer leeg begint te raken of? :o
Ik laad hem pas als hij onder de 10V komt, dit doe ik dan 16 uur op 150 mA. Dan is een lege accu weer helemaal vol. Iets langer laden kan geen kwaad met 150 mA. Denk er wel om dat je de zender uit zet!

Benno Z zei:
DUFOUR zei:
Benno bij welke spanning laad jij je zender weer op? Mijn zender heeft nu nog een spanning van 10,3volt mischien dat ie ook weer leeg begint te raken of? :o
Ik laad hem pas als hij onder de 10V komt, dit doe ik dan 16 uur op 150 mA. Dan is een lege accu weer helemaal vol. Iets langer laden kan geen kwaad met 150 mA. Denk er wel om dat je de zender uit zet!

Nu snap ik er echt helemaal niks meer van. Maar in ieder geval bedankt voor de moeite.

Hoi Dufour,

Het werkt prima toch? Alleen heb je in plaats van te klikken op "Nieuw antwoord" geklikt op "Quote". Nu wordt mijn quote nogmaals door jou gequote. (snap je het nog?)

Maar we dwalen inmiddels erg af, terug naar het onderwerp :roll:

(mocht je hierover nog vragen hebben, mail of pb me maar even)

benno z
een 8 cellen accu zo als de grauper/jr zenders hebben hebben een nominaal spanning van 9.6 volt.
dus dan is de spanning stabiel.
10 volt is nog steeds piek spanning.
laden hoef je pas te doen als je zender gaat piepen.

marco bosch zei:
laden hoef je pas te doen als je zender gaat piepen.
....als ik aan het vliegen ben en de zender gaat piepen, dan moet ik naar huis. Daarom ga ik hem liever ìetsjes eerder laden.... :P

benno
als je nog niet op de nominaal spanning zit dan duurd het nog wel even hoor voor dat je zender gaat piepen
pas als ik me zender constand aan laat staan geduurend een dag. dan gaat die piepen.
o en ik heb ook een graupner zender maar dan voor de auto's

marco bosch zei:
benno
als je nog niet op de nominaal spanning zit dan duurd het nog wel even hoor voor dat je zender gaat piepen
pas als ik me zender constand aan laat staan geduurend een dag. dan gaat die piepen.
o en ik heb ook een graupner zender maar dan voor de auto's

Hey marco hoe is je operatie verlopen dan of ben je nogniet terug? Laat het ff weten he! :D

Net trouwens mn eerste succesvolle solo vlucht gedaan met 3 landingen. Stond in de avondstilte nog wel aardig was wind op hoogte hij kwam er nauwelijks tegenin. Moet wel zeggen dat mn batterij al zowat leeg was want die was binnen 10 minuten al leeg. Schijnbaar was ie toch leger als dat ik zelf dacht :)
Nouja iniedergeval ging relaxed.. de reikweidte test dit keer maar es op 200 meter gedaan met uitgeklapte antenne en deed het nog perfect dus maar gelanceert. Dit keer ff rustig de tijd genomen om alles te controleren ff rust te nemen en em tegen de wind in te gooien. Want die 30 extra seconden maken nogal veel verschil :P

Reikwijdte 200 meter op de grond, dit kun je vermenigvuldigen met pakweg 5 dus is je reikweidte in de lucht 1 kilometer, lijkt me ver genoeg :)

Ik dacht ook dat het windstil was maar hoog in de lucht waaide het inderdaad flink.

Bevalt die EZ jullie een beetje? (niet dat ik van plan ben om 1 te kopen, gewoon geïnteresseerd. Ik blijf voorlopig nog bij m'n huidig vliegend schuimpje :P)

Hey ik kan er nog weinig over vertellen maar ik ben er niet super enthousiast over .. tis een leuke zwever denk ik maar als ik echt zoveel vermogen heb zoals ik vanavond had dan moet er echt een zwaardere motor in :P

Verder vind ik het grootste minpunt de motor ophanging .. erg lastig om fatsoenlijk je motor te vervangen of iets dergelijks :)

Voor de rest mjah ik kan er eigenlijk niks over zeggen ik zal binnenkort es met een volle accu pack bij écht windstil weer vliegen en dan heb ik vast veel meer plezier :D

Die Cessna heb ik van haar gekregen op mijn verjaardag, zou lullig zijn als ik dan een ander toestel koop :wink:
Daarnaast vliegt die Cessna perfect hoor! Helemaal geen problemen mee...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back