Nieuwe flightboard: DJI NAZA

@ Bird dog:Zet je de afslag een 3 tiende lager.. Kan zijn dat de accu niet genoeg power heeft..
En snel inzakt...

EDIT:@micropuller...
Finaal over heen gelezen! Mooi he enthausisme ;)
Meteen sticky gezet... ;)

Ach en het is nu goed getest, hahahahahahahahahaha

ik heb net me ff550 opgehaald, straks beginnen met bouwen. ga ook eerst met originele props vliegen... is het een idee/mogelijk mijn props te versterken door met wat glasvezel een strookje rond het midden te lijmen? rond de ronde midden hub zegmaar. is dat een idee? gebroken prop is laatste waar ik op zit te wachten...

@birddog: Ik heb de eerste trap op 10,5 Volt gezet, met een drop van 0,2V.
De tweede trap staat op 10,1 Volt, ook met een drop van 0,2V.
(Dit natuurlijk bij een 3s lipo)
Werkt bij mij prima.

Ok, dan maiden ik wel rustig met de standaard props en bestel ik asap betere. Dank je voor de tip Emil..

zou verstevigen zoals ik zei een optie zijn? en geld dit enkel voor de 10 inch of ook voor de 8? vleig namelijk op 4 cellen, dus 8 inch dji op de f550.

Bij mij gebeurde het zowel met 8 inch als met 10 inch, beide op 3S.
Zoals Emil al zei: de prop scheurt doormidden ter hoogte van het gat, dus verstevigen kon wel eens lastig worden.

Oh, en om nog even antwoord te geven op je vorige vraag, ik heb een MX12 Hott, weet niet of dat nog verschil uitmaakt.

Ik heb props van RCTimer. Geen idee of die wat steviger zijn..

Tja ik zou het eerst maar gaan uitzoeken, vind het behoorlijk link een prop die in de lucht kan ontploffen... Als zoiets in je oog komt... Vind het vreemd van dji dat ze er niets over schrijven op de site en geen 'warning note' in de doos doen dat je ze niet moet gebruiken. Heb ooit eens perongeluk het gas kanaal van me quadcopter gereversed toen die voor me op tafel stond en dat kan heel snel heel fout gaan!

Ik neem het risico niet. Heb andere props besteld. Hopelijk morgen dan wel binnen anders is er geen maiden het weekend..

DE graupners props zijn echt loei stevige tanks!
Netjes gebalanceerd, mogen wat duurder zijn maar ik ben over...
Ik heb ook nog de lipoly.de 10x4.5 SF props liggen, lijken op de originele dji props, maar goedkoper, en dunner... Kunnen tot 1 kilo totaal gewicht aan zonder problemen..
Maar ik prsoonlijk wil het risico niet meer lopen,over naar graupner!

Zal straks de komende dagen de rest even testen, moet nu mijn verbruiks meter even klaar maken, kan ik zien welke props het zuinigste zijn, wbt stroom opnamen...

Straks begin maken met de how toe, druk druk druk..

Hobby, heerlijk...

bedankt voor alle hulp heb net een volle lipo leeg gehoverd hier in de kamer en dat ging prima.Op naar beter weer en dan naar het veld finetunen.
Heb nog een vraagje ik had er nu 8x4 props op,ze adviseren 8x6 maar zou 9x5 ook kunnen?

@Emil
Behalve het solderen. Ben nu met de laatste stekker bezig. Nummer 25 is dat voor de lipo en ben het nu wel zat :)

ga denk ik toch wel ff met dji props proberen. puur hoveren, en met hexa heb je wat redundance. volgende week eprops bestellen, maar heb geen flauw idee 10 fo 8 inch met 4s;)

Ja liefst wel :mrgreen: Maar goed. Inmiddels is het soldeerwerk klaar. Motoren gemount en nu de armen op de baseplate.. Het gaat dus al ergens op lijken ;)

zat nog te denken. als het inderdaad dat naar buiten duwen is, is het dan geen idee de prophub rond uit te boren?

Back