Ja inderdaad, was ik nog vergeten, maar ik ben blijkbaar de enige TRF501X-rijder ter wereld die er geen last van heeft, goed gereedschap is belangrijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Victor zei:Nieuwe foto's van de Tamiya TRF416 : http://www.rctouring.nl/tamiya_trf416.htm
Groeten Victor
Van bovenstaande zaken kan ik alleen de andere diff balletjes aanraden.potloodslijper zei:Zoals? De dingen enkel en alleen van mijn persoonlijke ondervinding:
- sterkere ballcups en bijhorende ballstuds, bv. die van Yokomo, de Tamiya-exemplaren zijn te zacht.
- one-way
- ceramic diff balls, die van Tamiya gaan niet slecht maar gaan ook niet lang mee.
- dikkere schroef in de diffs (bv. die van HPI), mijn diff ging vanzelf los lopen nadat ik het opengehaald had voor onderhoud, schijnt wel vaker voor te komen.
- 18T pulley en dus ook 369mm-snaren, de standaard pullies zijn misschien wat te klein, worden snel scherp en maken je snaren stuk.
- Tamiya rod guide set, doet de dempers beter werken en voorkomt lekken voor een groot stuk
Let wel, dit geheel kost samen absoluut niet veel, op de one-way na betaal je voor die andere dingen samen 40 euro en dan heb je echt een goeie auto.
Roger zei:Mooie foto's! Wel een ongebruikelijk lang topdeck voor Tamiya..