Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik denk dat de motor naar voor geplaatst is om plaats te maken voor de accu, en naar het midden voor de gewichtsverdeling Links-Rechtswel de motor naar voren halen... maar de accu juist naar achteren leggen :S terwijl de accu zwaarder is...
Losi zei:... these molded foam inserts feature a special design and material formulation that keeps the contact patch and sidewall flex consistent and correct for the life of the tire. Unlike punched sheet foam or cheaply made generic inserts, these molded foam inserts will not break down. The consistency is second-to-none; one tire will not be softer or harder than the next, either of which can create serious handling problems...
het gaat om een nieuw soort insert, weliswaar voor 1/8 buggies, dus eigenlijk meer voor nitro-cars, maar het zou me niet verbazen als ze deze ook voor 1/10 gaan maken.
bron: Losi
ah? Voor off-road had ik dat nog nooit gezien? Heb je daar een voorbeeldje van? Linkske?
... Voor offroad wete ik het niet maar ...
Ja is volledig nieuw, net als de mogelijkheid tot offroad racen.Is volgens mij ook nieuw binnen VRC dat je electro auto's kan rijden, of zit ik nu mis?
VRC & RedRC zei:...a sneak preview of the new V4 Professional version that is still in the works...
About die afbeeldingen: die van de pits-tafel zullen wel in-game zijn.
De TC5 zal wellicht gewoon een afbeedling zijn, die je kan selecteren ofzo. Ik kan niet geloven dat ze dat model volledig reëel gemodelleerd hebben naar een brijk- of rijbaar 3D-model. Dat zou veel te duur uitvallen.