Nieuwtjes

LOSA7730-250.jpg

het gaat om een nieuw soort insert, weliswaar voor 1/8 buggies, dus eigenlijk meer voor nitro-cars, maar het zou me niet verbazen als ze deze ook voor 1/10 gaan maken.

Losi zei:
... these molded foam inserts feature a special design and material formulation that keeps the contact patch and sidewall flex consistent and correct for the life of the tire. Unlike punched sheet foam or cheaply made generic inserts, these molded foam inserts will not break down. The consistency is second-to-none; one tire will not be softer or harder than the next, either of which can create serious handling problems...

bron: Losi

het gaat om een nieuw soort insert, weliswaar voor 1/8 buggies, dus eigenlijk meer voor nitro-cars, maar het zou me niet verbazen als ze deze ook voor 1/10 gaan maken.
bron: Losi

Die hebben we al hoor. Verschillende merken maken al matched inserts voor 1:10 elektro.

Het was potloodslijper die me er op wijsde dat er nieuwe screenshots van de
nieuwe VRC verschenen zijn.

Het ziet er allesinds GRAAF uit :) Die TC5 lijkt levensecht :)

vrcpropittable.jpg

vrcpropittable-2.jpg

vrcprotc5.jpg

vrcoslotrack.jpg

Is volgens mij ook nieuw binnen VRC dat je electro auto's kan rijden, of zit ik nu mis?

Wat ik dan wel zou willen weten is of de dan V4 pas later moet kopen als je offroad wilt, of dat je het in september al kan kopen en later de offroad gewoon gratis kan downloaden.

Hoe zit het trouwens met upgraden etc? Iemand daar al iets over gehoord. IK heb nu 3.5 maar zou graag weten hoeveel geld we weer neer moeten leggen voor deze update. Immers is er niets gratis bij VRC.

Hopelijk zit er nu ook de indor banen erin zoals die van de DHI cup. Echt top dan.

Ik zie trouwens wel dat er veel sponsoren in zitten. Denk dat Redbul, Pepsi en zeker ook de bouwers van modellen er wel wat voor moeten betalen om opgenomen te woren in VRC.
Let trouwens ook op de hudy schroevendraaiers geweldig om te zien hoeveel detail er in zit. Alleen is dit een rendering of echte beelden. Tussen dat twijfel ik wel. Waarom een TC5 zo gedetaileerd maken als je er tijdens het rijden niets van ziet dus ik ben og niet helemaal overtuigd van de details. Volgensmij is het veel statisch en niet bewegend.

Ach, het is dezelfde reden als waarom adventure-games er goed uitzien, allemaal simpel en voorgerenderd, als je het screenshot ziet van de baan zelf is het niet eens zo indrukwekkend. Maar dat doet er niet echt toe vind ik, als het rijgedrag realistisch is en de game goed uitgewerkt is, hoeven de graphics niet state of the art te zijn.

Uit wat ik leerde uit persberichten, zal V4 een nieuwe editie zijn die je apart kan downloaden. 3.5-eigenaars zullen echter voor een gereduceerde prijs een update-pakket kunnen kopen. Ik kan natuurlijk niet zeggen of die update de versie 3.5 vervangt of aanpast. Ik vermoed, uit de woordkeuze in artikels aangaande update, dat je 3.5 zal aangepast worden (en dus niet meer speelbaar zal zijn achteraf).
Voor je denkt, "waarom zou ik ook wilen terugkeren?" ... het is nog niet bekend wat de systeemeisen zullen zijn voor je pc. 't Zou dus wel eens kunnen dat mensen om hardware-redenen bij V3.5 zullen blijven.

I.v.m. de off-road-uitbreiding. Tja, ik hoop ook maar dat we daar niet moeten voor bijbetalen.

About die afbeeldingen: die van de pits-tafel zullen wel in-game zijn.
De TC5 zal wellicht gewoon een afbeedling zijn, die je kan selecteren ofzo. Ik kan niet geloven dat ze dat model volledig reëel gemodelleerd hebben naar een brijk- of rijbaar 3D-model. Dat zou veel te duur uitvallen.

Ik vind het interessant maar moeilijk rijden. De Wiel-controller is heel erg gevoelig, in alle geval in vergelijking met m'n eigen zender. Maar dat is dan natuurlijk een interessante training.

Interessant zou ook zijn dat je een Singleplayer wedstrijd-modus hebt ipv enkel online.
Op deze manier kan een beginner ook eens meemaken wat een wedstrijd allemaal inhoudt + 't is extra fun om thuis te doen als je ff offline bent.

Laatst bewerkt:
About die afbeeldingen: die van de pits-tafel zullen wel in-game zijn.
De TC5 zal wellicht gewoon een afbeedling zijn, die je kan selecteren ofzo. Ik kan niet geloven dat ze dat model volledig reëel gemodelleerd hebben naar een brijk- of rijbaar 3D-model. Dat zou veel te duur uitvallen.

Hahaha nee hoor stelt geen ene fluit voor.
De afbeelding die je ziet is al in 3D dus geen extra werk of zo.

zo'n auto tekenen als je het model hebt is in een dag gedaan.

Zo maak je meerdere modellen en een hoop is meerdere malen te gebruiken zoals motor en banden.

Ik werk nu met een CAD systeem dat dat ook kan met realistische skins.
zels zo erg dat je een achtergrond er in kunt laten spiegelen..

Ik heb die TC5 in een dag gemodelleerd.

Ach.... en anders vraag je het van de fabrikanten van de auto's die veel al in CAD hebben staan. Als ze vrijgevig zijn kunnen ze zo een tekening sturen van een compleet opgebouwde auto.

Back