NK/ NOMAC

Nismo zei:
WVK Performance zei:
Roelof zei:
Prima maar dan moet het systeem omgegooiit worden of de nummers 17 en 18 vriendelijk gevraagd worden als ze willen degraderen. Dat 1e zal niet gebeuren denk ik en die 2e geeft een kleine kans maar ik denk dat Peter en Alex dat niet toestaan.....
echt niet!!!

laat ilia en steven maar lekker in de nomac cup beginnen, daar moest ik ook vorig jaar starten hoor...en elk verstandig mens weet dat ik daar niet inhoorde.

Stond jij al in de WK top 50 dan toen je Nomac ging rijden?
jij bent blijkbaar niet verstandig

Het tijd argument is belachelijk. Stel je maakt de NK klasse groter dan moet er een extra heat per serie bij = 30 minuten totaal. En 2 kwartfinales = max 45 minuten. Oftewel 1:15 meer. Dan kun je tot 38 man kwijt in de NK klasse.

Gewoon om 10:00 start eerste heat. En 10 minuten later 2e etc. Geen geklooi maar door rijden. Met een extra heat en extra kwartfinales is er ook meer tijd voor voorbereiding tussen de series en finales.

Ik zie het als een luxeprobleem...

Veel rijders denken alleen aan zichzelf en niet aan het geheel,ik begrijp echt niet dat sommige zo moeilijk hierover doen.Wees nou een beetje redelijk en wat heeft het voor zin om dit soort snelle jongens in de Nomac klasse te zetten.

Oke regels zijn regels maar die kan je ook aanpassen,heren rijders in de 1/8 wat was de doelstelling van de Nomac klasse?En in huidige tijd waar veranderingen steeds vaker voorkomen,dan moet je toch op dit soort omstandigheden inspringen.

Regels aan passen en laat die gasten nou maar gewoon in de NK klasse meerijden.

Ik heb alleen gezegd dat eventuele directe plaatsing mogelijk is. Blijft het probleem van het 1/8 regelement dat max 24 man in de NK klasse toestaat.

WVK Performance zei:

nou Peter, je bent maar net blijven hangen in de NK klasse, en ik denk als je dit jaar in de Nomac had gezeten, het toch wel ff wat lastiger had geweest dan vorig jaar.......

M7H zei:
WVK Performance zei:

nou Peter, je bent maar net blijven hangen in de NK klasse, en ik denk als je dit jaar in de Nomac had gezeten, het toch wel even wat lastiger had geweest dan vorig jaar.......
klopt, daar heb je gelijk in hoor martin.
soms gaan er dingen stuk in een auto die eigenlijk altijd heel blijven zoals een accupakket.... dan kelder je heel hard in de NK klasse.

maar goed, als ilia en steven daadwerkelijk in de nomac zouden komen dan zou ik het niet erg gevonden hebben als ik was gedegradeerd.

WVK Performance zei:
soms gaan er dingen stuk in een auto die eigenlijk altijd heel blijven zoals een accupakket.... dan kelder je heel hard in de NK klasse.
Heb jij weer gelijk in, pech is vervelend.....

Maar je zei me met iets teveel overtuiging dat je niet in de Nomac hoorde...... :wink:

M7H zei:
WVK Performance zei:
Heb jij weer gelijk in, pech is vervelend.....

Maar je zei me met iets teveel overtuiging dat je niet in de Nomac hoorde...... :wink:

Goh, je meent het :wink: In de Nomac is dat niet anders ...

Ach.... zo kunnen we wel een hele lijst maken wie waar hoort, bij de 4e race stond ik ook nog 9e en ben nu 15e geëindigd, was een super-close middenveld.

Er moet gewoon een structurele oplossing gevonden worden om dit soort instroom mogelijk te maken of laten we de Belgen hier rijden en gaan alle Nederlanders naar Belgie ?

Als er niets verandert lijkt dit een logisch gevolg:

Er worden een aantal Belgen lid van een vereniging in nederland (voorwaarde voor Nomac licentie).
Zij, en mogelijk nog een aantal (denk aan bv Jordy en vergelijkbaar) vragen een licentie aan.
Dit leidt tot een aantal aangevraagde Nomac cup licenties boven de 30.
Dus er wordt een promo/degradatie wedstrijd gehouden waar van de huidige Nomac cuppers plek 21 t/m 30 voor zijn deelname in 2006 moet vrezen.
Daarna kan iedereen van de huidige Nomac cup rijders vergeten om aanspraak te maken op de winst in de races. Niets ten nadele van jullie kwaliteiten, maar tegen rijders die met regelmaat halve finales en finales in internationale evenementen rijden is het een ongelijke strijd. Bart Banaan heeft goede hoop dat jullie in Groningen een kans hebben, maar voor mensen die naar WK's reizen is Groningen dichtbij....

ff de knuppel in het hok.

Er zijn gewoon een aantal rijders bang om niet meer op het podium te kunnen komen volgend jaar (in de NK-klasse) denk ik. RickV rijd immers mee en die was al erg snel, nu komen er 2 die net zo snel zijn zo niet sneller ... daar heb je dus nr's 1, 2 en 3.

Het verschil met de Nomac is dat binnen het NK een aantal fabrieks, team en gesponsorde rijders zitten. Deze jongens hebben in het algemeen een betere kans om competitie te bieden dan de Nomac rijders.

Als ruimte binnen de NK-klasse het probleem is dan moet je uitbreiden!
We promoten de sport en als er vraag is creëer je aanbod!

juliuskolff zei:
Ik heb alleen gezegd dat eventuele directe plaatsing mogelijk is. Blijft het probleem van het 1/8 regelement dat max 24 man in de NK klasse toestaat.

En er zijn al mensen die klagen daarover, en dat het sneller achter elkaar moet.. oftewel, maak gewoon die NK klasse groter zodat er geen mensen uit moeten, en ook geen mensen in de nomac klasse moeten die daar niet horen....

Ik ben van meening dat deze TOPIC gesloten mag worden!!! Al deze punten worden al besproken in een andere TOPIC " Vooraankondiging Sectievergaderingen NOMAC"

glimpie zei:
Ik ben van meening dat deze TOPIC gesloten mag worden!!! Al deze punten worden al besproken in een andere TOPIC " Vooraankondiging Sectievergaderingen NOMAC"

Yep ...

>>>>>>>>>>>>>>> CLOSED <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Back