Absoluut tegen !
gewoon net zoals ieder ander in de NOMAC starten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
borderonlineshop zei:Absoluut tegen !
Bart_Banaan zei:Dan kunnen ze zich meteen bewijzen...
Bart_Banaan zei:Volgens mij worden die twee Belgen gewoon test/team rijders voor Serpent
Super john zei:Een paar jaar geleden was de belangstelling dramatisch,en werd er van alles bedacht om meer rijders te krijgen.
Nu is er een "luxe" probleem van veel belangstelling en wat gebeurt er:vooral zaken noemen om dit soort toprijders "VOORAL NIET!" toe te laten.
Zeker een paar toprijders uit een ander land/klasse hebben toegevoegde waarde ,maar nee veel rijders in de nederlandse klasse zien.....een bedreiging!Dus NIET doen.
Pffff,wat een spelletje in begrijp er helemaal niets van.
Ndegeocello zei:Ik ben zelf een rijder die voor het eerst mee wil gaan rijden in de Nomac.
Ik heb enorm veel tijd en geld geinvesteerd in het afgelopen jaar om ervaring op te doen en me klaar te stomen voor het aankomend jaar.
mg.mugen zei:oooh dat zal RONALD v/d BERG leuk vinden
dat de belgen niet mee mogen doen
Super john zei:Dus dwingt het de overige rijders er nog een stapje bovenop te gaan doen om beter te gaan presteren.
Ik weet uit eigen ervaring dat je je beste prestaties tijdens wedstrijden meemaakt en vooral als er veel snelle jongens meerijden.