Nou de Witte Zee is bijna af ik wacht alleen nog op een regelaar
Alles is nu hopelijk aan gepast op hoe de Witte zee er uit ziet. De laad boom, de kraan staat achter op het dek. de machinekamer rood en niet schuin zoals de zw. Daarnaast heb ik geprobeerd de tuigage zo getrouw mogelijk na te maken
de davids zijn ook net als de WZ dus schuin naar het water af lopend. De ZW had 3 balken waar het sleep touw over heen liep en de WZ had er 4 en dat heb ik ook gedaan. Het open gedeelte onder de kraan links en rechts heb ik ook dicht gemaakt zoals het op het echte schip ook is. Daarnaast gekeken naar de foto's van jan zijn WZ heb ik op de boeg geprobeerd wat extra details aan te brengen zoals de vlagge mast helemaal voor op met de balk er voor een soort van luik waar een kabel naar toe loopt. En dan natuurlijk de schoorsteen die heb ik geprobeerd zo getrouw mogelijk na te maken . ik moet alleen de romp iets strakker in de verf gaan zetten om dat de romp niet erg strak is geverfd maar dat is het volgende project. Nu kan mijn vriendin eerst heerlijk samen met mij varen en de Seabex One slepen
De foto's komen er aan helaas ben ik op dit moment niet thuis
Gr Nick