In het vorige hoofdstuk was ik vergeten het laatste aangebrachte detail aan de remschakelaar te fotograferen:
A: de remschakelaar.
A: de remlicht schakelaar kabel.
Hoofdstuk 23:
Installeren van de rechter rempedaal unit.
Sommige onderdelen waren al aangebracht in andere hoofdstukken. Omdat je er toen beter bij kon.
Nog maar 3 onderdelen over:
Maar de hoeveelheid werk is er niet minder om.
Paul Koo adviseert om de remleidingen aan te passen naar het origineel. Op 2 plaatsen zijn namelijk stukken metalen leiding tussen gevoegd.
Ik heb de leiding geleider met houder voor de remcilinder eerst even gemonteerd voor het aanpassen van de achter leidingen:
Natuurlijk met wat langklemmen.
Eerst even een totaal plaatje van de werkzaamheden uit dit hoofdstuk:
Maar er zijn zoveel details dat ik die uit heb gewerkt in 2 afzonderlijke foto's. Met indicaties wat waar, en tussen wat, zit.
Het achter gedeelte:
1: remleiding vanaf de achter remschoen banjo naar de ABS-unit, met metalen tussen stuk;
2: ABS-sensor van het achterwiel naar het (later te monteren) elektra paneel;
3: remleiding vanaf de remcilinder naar het vloeistof reservoir;
4: remleiding vanaf de remcilinder naar de ABS-unit;
5: remlicht schakelaarkabel, via een connector naar het elektra paneel;
6: oliedruk leiding, via schakelaar naar het elektra paneel;
7: tussengevoegde stukken metalen leiding;
8: Lambda sonde kabels van de voorste cilinder uitlaatbocht naar het elektra paneel;
9: Lambda sonde kabels van de achterste cilinder uitlaatbocht naar het elektra paneel;
Op de volgende foto:
10: remleiding vanaf de voor remschoen banjo naar de ABS-unit, met metalen tussen stuk;
11: remleiding vanaf de handrem naar de ABS-unit.
Daarna de leiding geleider met remcilinder en de cilinder afdekkap aangebracht.
Met dezelfde nummers, het voorste gedeelte:
De andere leidingen zijn in voorgaande hoofdstukken aangebracht.
De electra wordt aangesloten in de hoofdstukken 26 en 27.
Met nog een plaatje vanuit een ander standpunt:
Gr. Peter