prop-er
Forum veteraan
Hoe wil je anders helling vliegen op het duin bij zoutelande?
Drijft er nou ook een zeemijn?? ;-)
Hahaha!!! Lol!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe wil je anders helling vliegen op het duin bij zoutelande?
Drijft er nou ook een zeemijn?? ;-)
:Fade-color Hoef er niet meer over na te denken...Zodra die in de NL warehouse is, ga ik er nog eens over nadenken!![]()
Als in: "ik heb hem besteld" ???:Fade-color Hoef er niet meer over na te denken...![]()
Bedoel je de Hobbyking versie? Cyclone-E All Moulded Composite Hotliner 2000mm (ARF)Heb je voor mij een adres of site.
Dat klopt. Ik heb hem namelijk gisteren binnen gekregen.Nee, er zijn geen 2 versies. Normaal heet het model 'Typhoon', maar Hobbyking noemt hem 'Cyclone'. Zelfde kist.
Hij is ook bij EMC-Vega te krijgen.
Ik zal eens goed aan de binnenkant kijken van de romp. Spiegeltje rbij dan maar.De onvolkomenheden hoeven niet aan de oppervlakte te liggen. Mijn Typhoon had een onvolkomenheid waar ik pas later achter gekomen ben. Bij een onzachte (maar verre van extreme) landing op een berg brak de romp in tweeen. Bij de reparatie bleek dat de koolstof verstevigingen ter plaatse in de romp niet doorliepen. Dat gaf dus een flinke zwakke plek in de romp.
Hoe is de passing van de verbinder in de vleugelhelften? Ik heb op RCGroups wat berichten gelezen van speling op die verbinding, bij mij zit het strak. Bij mij zat er wel behoorlijk speling op de stabilo-verbinder in het kielvlak, dat heb ik opgelost door de koolstof verbinder 'in te smeren' met wat CA (ik heb dus een klein verdikking in het midden gemaakt), nu zit het strak. Als je wilt zien hoe de servo's hier ingebouwd zijn (professioneel gedaan door Sloperacer) moet je een keer langskomen voor een bakkie.
Bovenstaande neemt niet weg dat als je dit model normaal behandelt je er zeer veel plezier aan gaat beleven. Eigenlijk moet hij natuurlijk aan mooie hellingen gevlogen worden. Dus: ook op naar Oostenrijk!
Teller staat al een tijdje op -12.Inmidels staat de teller op -12 stock. @Spedster, wat waren de kosten incl douane en verzendkosten?