is duidelijk,ze willen geen andere schaal op hun BAANdat zou dus betekenen dat waar de minitruckers zijn daar kan je of mag je niet rijden ?
gr willem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
is duidelijk,ze willen geen andere schaal op hun BAANdat zou dus betekenen dat waar de minitruckers zijn daar kan je of mag je niet rijden ?
gr willem
dan kan je beter bij de asfaltrockers rijden die doen niet moeilijk.
mijn zoon heb een top dag gehad op het truckersfestijn.
en ik ga zo wie zo nog een keer rijden bij hun en kijken of we lid kunnen worden.
gr willem
Asfaltrockers hebben hun home in Woubrugge,de vereninging heeft ong.100 leden,verdeeld onder varen,vliegen,speed varen en trucks.Waar komen asfaltrockers vandaan klinkt wel interesant om
Lid te worden
Men rijdt alleen op evenementen op uitnodiging.B.v.koninginnendag Alphen a/d Rijn.Men staat met een stand in Lopik bij nog harder(hier wordt alleen geshowt met verlichting ).Zo zijn er nog verschillende mogelijkheden waar men wordt ge vraagd,ik meen gepasseerd jaar totaal 6 tot 8 x.Ook om de 2 jaar op de beurs in Goes.Maar de club heeft zelf geen vaste baan.Ik heb 3x bij mij in de plaats de organisatie van een evenement gedaan voor de club.Wil men dit doen heeft men alle medewerking.De laatste vrijdag van de maand is het clubavond en wordt er voor een bepaalde onderdeel van de club iets gedaan.Rijden ze ook op andere dagen bv weekend?
Is voor mij een uur rijden, en zou zonde zijn om iedere keer voor 1 à 2 uurtjes bezoek 2 uur te moeten rijden...