Scania R 500 Streamline Bakwagen

dan kan je beter bij de asfaltrockers rijden die doen niet moeilijk.

mijn zoon heb een top dag gehad op het truckersfestijn.

en ik ga zo wie zo nog een keer rijden bij hun en kijken of we lid kunnen worden.

gr willem

Het is als regel dat je bij een vereninging een paar maal als gastrijder welkom bent,en dan moet besluiten om lid te worden.Dit vindt ik normaal,want een baan moet ook in stand worden gehouden,wat de nodige kosten meebrengt.Ik ken mensen die links en rechts gast rijder willen spelen maar om zo uit de kosten van een lidmaatschap te blijven.
Ik ben al jaren lid bij de asfaltrockers en kan niet anders zeggen wij zijn gastvrij,maar tolereren geen misbruik van die gast vrijheid.

Rijden ze ook op andere dagen bv weekend?
Is voor mij een uur rijden, en zou zonde zijn om iedere keer voor 1 à 2 uurtjes bezoek 2 uur te moeten rijden...

Rijden ze ook op andere dagen bv weekend?
Is voor mij een uur rijden, en zou zonde zijn om iedere keer voor 1 à 2 uurtjes bezoek 2 uur te moeten rijden...
Men rijdt alleen op evenementen op uitnodiging.B.v.koninginnendag Alphen a/d Rijn.Men staat met een stand in Lopik bij nog harder(hier wordt alleen geshowt met verlichting ).Zo zijn er nog verschillende mogelijkheden waar men wordt ge vraagd,ik meen gepasseerd jaar totaal 6 tot 8 x.Ook om de 2 jaar op de beurs in Goes.Maar de club heeft zelf geen vaste baan.Ik heb 3x bij mij in de plaats de organisatie van een evenement gedaan voor de club.Wil men dit doen heeft men alle medewerking.De laatste vrijdag van de maand is het clubavond en wordt er voor een bepaalde onderdeel van de club iets gedaan.
gr.adrie

telescoopkraan

hallo lowrider
kun je mij vertellen waar je de telescoop kraan gekocht of zelfgebouwd hebt want mijn volgende project wordt waarschijnlijk de scania van aaltonen uit stockholm zie lastbil foton.se

gr rob

hoi rob
de kraan komt bij markio vandaan en na een aanpassing past hij redelijk .
deze scania wordt ook in de kleuren van aaltonen zie mijn eerste blad van dit topic.
gr willem

zo na een dagje ziekenhuis toch nog even wat gedaan ben niet tevreden maar dat komt later wel.

100_1757.jpg

100_1758.jpg

100_1759.jpg

gr willem

hoi jeroen
ja zeker schiet wel lekker op maar moet nu echt spullen gaan verkopen om weer dingen te kopen om verder te gaan.

ik krijg allemaal pbtjes over wat er is dat ik naar het zieken huis was vandaag maar ik heb een oor probleem al vanuit mij jeugd en daar wordt nu eindelijk wat aan gedaan had vandaag een hoortest en de uitslag van een ct scan maar nu wil hij me nog door de mri scan hebben dus weer wachten en wachten dus verder niks ernstigs met mij .
gr willem

klein updatje ben nu bezig met de zonne klep lukt aardig
100_1761_zpsab72efe0.jpg

ik heb van twee kleppen een gemaakt
100_1762_zpsba6ef6e6.jpg

even geplamuurt straks maar schuren en dan spuiten

gr willem

hoi jeroen
tja ik ben er wel mee bezig maar het wil niet lukken naar mijn zin met de haakarm dus maar zal zo even wat foto,s uppen van de laatste gebeurtenissen.
gr willem

hoi jeroen
ja blijft lastig ik blijf zoeken naar een krachtig klein electra motortje die in het eerste gedeelte past zodat ik hem toch nog schuifbaar kan maken al hoe wel hij zo ook goed werkt .
gr willem

Back