Oke maar je kan niet alleen op achterwielen rijden toch?
De calibers zat ik al wel aan te denken. Rij er met me slash ook me en zijn erg fijne bandjes.
Hey
Is het voor de winterwedstrijden in vlijmen in de manege? zoja kun je ook een jconcepts goosebump erop leggen vanachter, vanvoor een rib van losi of er zijn er ook die met schumacher mini spike rijden, al reed ik er liever met de gewone ribs.
De cougar is zeker niet zo een slechte auto zoals velen zeggen.
problemen met diffs enz, heb er zelf nooit last van gehad, hangt er veel vanaf hoe je hem in elkaar zet. Ook het slijten van de tandwielen in de gearbox, met een beetje diff vet gaan deze ook super lang mee, en schumacher is ook hier weer bezig met een update uit te brengen.
het enige probleem van schumacher is en zal altijd blijven denk ik zijn de lagers. die zijn geen ... waard, maar vie rcbearings heb je een ganse set voor dacht 12-13 euro, dus dat is de kop niet af ook niet. Ahja ook nog een zwak punt zijn de turnbuckles, maar als je alleen de voorste vanboven vervangt is dit probleem ook opgelost, voor de rest de armpjes omdraaien enz.
zeker de plastiek van de cougar is zeer sterk heb nog geen enkel armpke over gereden op 1 jaar tijd, het enige wat ik al gebroken heb zijn de stuur knuckles, maar denk dat ik er nu een oplossing voor gevonden heb, denk dat deze van de b4 hetzelfde zijn en ik weet dat ze deze in het aluminium verkopen, zo zie je maar alle problemen zijn met een beetje goede wil op te lossen.
grtz jeffrey