Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heren, hebben jullie ook wel eens het volgende??
Ben je rustig op ca 200 meter aan het rond dobberen/fladderen roept de SA
HOOGTE.......800 meter (eenmalig)
of ook wel
HOOGTE...... -(min) 64 meter
Daarna volgen weer de juiste meldingen.
In de uitdraai naderhand zijn deze pieken/dalen niet terug te vinden
Ben benieuwd
De NL vertaling voor versie 2.32.1 is beschikbaar.
Deze versie bevat een aantal nieuwe zaken, zoals een automatische update functie voor soft- en firmware. Daarnaast een alarmering voor snelle daling (instelbaar).
Groet Rob.
Willem,
Kunnen de problemen ook veroorzaakt worden door zonlicht? Ik heb zelf de cs data vario van WSTECH en daarbij wordt gewaarschuwd dat de sensor niet alleen druk- maar ook lichtgevoelig is. Ik zie dat jij een doorzichtig kapje gebruikt dus misschien heeft dat er mee te maken.
Max
Ha Piet,
Alleen in de nieuwste versie (2.32.x) is de automatische update versie beschikbaar. Daar kom je via Configuratie -> Automatische Update -> Check versie op server. Het menu wat jij noemt is m.i. het "oude", handmatige firmware update menu. Je moet daarbij wel eerst zelf het firmwarebestand gedownload hebben via de site van Piotr.
Nog wel een tip als je een nieuwe map gebruikt voor een nieuwe versie. Check na het opstarten of het pad (Configuratie -> Kies taal en eenheden) naar de juiste map verwijst. Anders pakt de software nog een oude language file (vario_nld.lng) en krijg je wat foutmeldingen. In deze versie zijn nl. in de language file nogal wat wijzigingen aangebracht. Succes, Rob.
bij mij wil de 2.32.0 versie niet lopen......