Tamiya Cup technische vragen en advies topic.

Ik betwijfel nog of ik ga beginnen met smeren. Laat ik eerst maar eens zonder leren rijden, want dan merk je later ook wat het smeren doet :)

Smeren levert een bak meer grip Peter. Je kunt van mij wel wat krijgen hoor tijdens de eerste race.

Ik moet zelf nog even een bus remmen reiniger aanschaffen.

Anders kan je ook bij mij terecht voor bandensmeer Peter, (heb de zelfde als Roy, Hudy Carpet gripper)
ook voor jou geld dit aanbod Hugo, we willen wel een eerlijk speelveld voor de laatste plaats...:bad-words:

Ik betwijfel nog of ik ga beginnen met smeren. Laat ik eerst maar eens zonder leren rijden, want dan merk je later ook wat het smeren doet :)

Begin dan eerst je banden na iedere rit gewoon goed schoon te maken, alleen dat werkt al heel goed voor meer grip.

Pas maar op, vorig jaar waren er ook een heleboel mensen die aardig tegen mij waren en me hielpen. En nou moet ik nog een jaar racen! ;)

Hugo

Niets moet Hugo:cool:
Je bent er A: met open ogen ingestonken/Getrapt.
B: je doet dit jaar ook wederom uit eigen vrije wil weer mee:banana:
Daarom geen medelijden:D
Gewoon racen whahahahahahahahha

Mvg Roy

Al een aantal keer gereden met mijn tt-01 bij PK in Dordrecht. Tamiya 51023 narrow radials banden en LRP Top grip carpet 2 als smeermiddel. De auto heeft daarmee zeer veel grip!

Ik weet niet waar de heren bij MRC Vianen mee smeerde?

in Vianen Hudy Carpet gripper gebruikt op de 51023 banden en dat werkt heel goed
maar nog geen andere type banden geprobeert met smeermiddel

Ik heb ook nog geen andere smeermiddelen geprobeerd, alleen nog Hudy carpet omdat ik deze ook op mijn F1 gebruik. Voor de asfalt wedstrijden moet ik nog smeermiddel aanschaffen.

Moet je voor dit seizoen een nieuwe Carson Cup Machine van Michael aanschaffen, of mag je ook met die uit 2014 nog meedoen? Die van mij is eigenlijk pas net ingelopen.

Hugo

Is geen probleem, hoor, maar aangezien ik twee klassen wil rijden krijgt mijn vrouw dan gewoon een wat kleiner valentijnscadeau. Kwestie van prioriteit stellen!

Dank,

Hugo

mijn Tamiyacup Topstock 2015 auto

vandaag de nieuwe body voor de 2015 Tamiacup Topstock afgemaakt
het enige wat nog ontbreekt zijn de spiegels die nog liggen te drogen

tc2015001.jpg

tc2015002.jpg

slechts enkele schoonheids foutjes van doorgelopen verf maar dat ziet men toch niet in de achteruitkijkspiegel :sleeping:

:worship: :worship: :worship: :worship:

Laatst bewerkt:
Tipje voor de volgende keer. Als dat onder het afplaktape is getrokken dan voordat je verder gaat spuiten even met een mespuntje de druipsels wegkrassen. Na het spuiten zie je niets meer van de krassen en ook niet van de druipsels.

Back