Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
PC is uit man! PS3 is in! ;)

GT5 op de PS3
Vrijdag komt die van mij als het goed is. :banana: Met LBP2 en GT5. 8) Kijken of mijn oude Logitech Formula FX stuur het er op doet, anders maar een nieuw stuur regelen.

Klik, licht aan...

heulemaal alleen hier.....
Nee, sommige hebben waarschijnlijk ook een sociaal leven. ;)

*bukken gaat*

Vandaag even een 2TB disk in de PC hangen. Als die foto's en filmpjes vreten best ruimte en 320GB is nu niet echt meer van deze tijd. Ligt vast nog wel iets in het magazijn. :D En voor kleinste Sleur een verjaardagscadeutje regelen. Meneer wilde een iPod, da's een no-go, maar eigenlijk ging het om twee spelletjes die zowel op de iPhone als Tab staan. Dus het wordt een Android mini tablet. Meneer mag er aan meebetalen met zijn spaarcentjes, was een slecht idee want zijn spaarpotje bleek genoeg gevuld. :? ;)

Laatst bewerkt:
@ Jasper: Zie pb (maar niet teveel bieden :wink:)
Goede werkende kaarten kan ik er opzetten :yes:

@ Sleur: Zie pb... is het wat voor Jasper?

Jupz.. vanavond ook weer even mijn Gameavondje gehad in Wormerveer.. PC is uit man!

echt niet ! , de echte gamers gaan voor de pc , met name de pc van de aldi :cool:

ik ben al redelijk verslaafd , als je in je game zit , heb je geen besef meer van tijd of zorgen , en dat is precies wat ik zoek .

ben nu al de opdrachten aan het doorlopen op single player , kun je ook punten verdienen , en unlock je weer van alles , plus je word steeds beter .
call of duty is echt gaaf , de phoenix is in de vergetelheid geraakt :eek:, veel te braaf ;)

* gaat ook maar weer werken met het verstand op nul en autopilot aan , en de wekker op 17;00u *

@phill

Heb jij straatnamen in jou kaart?
Sinds ik de nieuwere gebruik heb ik geen straatnamen meer...

Nu lopen op cijfertjes ipv namen maar langs een snelweg kan het soms wel eens handig zijn..

Mogguh mannuh :-)
Broodje eten en weer fijn trainen, ben inmiddels al 6 kilo kwijt.
De broekriem even strakker aantrekken en een gaatje bijprikken ;-)
Laat de zomer maar komen :-)

Vrijdag komt die van mij als het goed is. :banana: Met LBP2 en GT5. 8) Kijken of mijn oude Logitech Formula FX stuur het er op doet, anders maar een nieuw stuur regelen.

Cool!!! Zodra je hem hebt... spijker46 is mijn nick op PSN ;)
Wat betreft je stuur. Ik weet dat niet alle stuurtjes volstaan. Gister met dit stuur gereden.. erg cool ding!

echt niet ! , de echte gamers gaan voor de pc , met name de pc van de aldi :cool:

ik ben al redelijk verslaafd , als je in je game zit , heb je geen besef meer van tijd of zorgen , en dat is precies wat ik zoek .

ben nu al de opdrachten aan het doorlopen op single player , kun je ook punten verdienen , en unlock je weer van alles , plus je word steeds beter .
call of duty is echt gaaf , de phoenix is in de vergetelheid geraakt :eek:, veel te braaf ;)

I agree! Gaat niets boven PC gamen. Maar racen op de PS3 is ook vet ;). Jammer dat je met COD Black Ops op de PS3 autoaim standaard hebt zitten :( Maakt het toch een stukkie makkelijker (al speelt het met een joypad gewoon ruk).

@ Jasper: Zie pb (maar niet teveel bieden :wink:)
Goede werkende kaarten kan ik er opzetten :yes:

@ Sleur: Zie pb... is het wat voor Jasper?
Nee, laat die maar, zie PB terug. Een elektronisch kompas is wel een must als je bepaalde caches wilt/moet doen. Anders wordt het weer met 3 gadgets tegelijk cachen. :? ;) (niets mis mee, gaat prima :yes:)

@phill

Yep, allemaal netjes aangegeven. OnRoute Wandelkaart 2011, officiële gekochte versie. :thumbsup:

@phill

Sinds ik de nieuwere gebruik heb ik geen straatnamen meer...

Nu lopen op cijfertjes ipv namen maar langs een snelweg kan het soms wel eens handig zijn..

Yep, ook straatnamen :yes: Maar ik heb dan ook een officiële versie gekocht :wink: Andere versies staan nog op de schijf :rolleyes:

@ Jasper: gaat dus geen 200 worden :nooo: Kompas is wel redelijk essentiëel :yes:

Zo herkenbaar.. We zijn net eksters gehe.. :)

:oops:moet bekennen dat de verslaving mij ook tepakken heeft
hebben hebben hebben en dan er achter komen dat je niet meer kan kiezen
welke mee gaat en denk dat ik toch liever de sbach vlieg
en t helivliegen kriebelt toch ook weer erg:D

Extra afmaken

zo weer even met de extra verder één stabilo af nu de ander nog even.

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back