Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klik, licht aan...
heulemaal alleen hier.....
*werken gaat*![]()
Vrijdag komt die van mij als het goed is.PC is uit man! PS3 is in!
GT5 op de PS3
Nee, sommige hebben waarschijnlijk ook een sociaal leven.Klik, licht aan...
heulemaal alleen hier.....
Jupz.. vanavond ook weer even mijn Gameavondje gehad in Wormerveer.. PC is uit man!
@ Jasper: Zie pb (maar niet teveel bieden :wink
Goede werkende kaarten kan ik er opzetten
@ Sleur: Zie pb... is het wat voor Jasper?
Vrijdag komt die van mij als het goed is.Met LBP2 en GT5. 8) Kijken of mijn oude Logitech Formula FX stuur het er op doet, anders maar een nieuw stuur regelen.
echt niet ! , de echte gamers gaan voor de pc , met name de pc van de aldi
ik ben al redelijk verslaafd , als je in je game zit , heb je geen besef meer van tijd of zorgen , en dat is precies wat ik zoek .
ben nu al de opdrachten aan het doorlopen op single player , kun je ook punten verdienen , en unlock je weer van alles , plus je word steeds beter .
call of duty is echt gaaf , de phoenix is in de vergetelheid geraakt, veel te braaf
![]()
Nee, laat die maar, zie PB terug. Een elektronisch kompas is wel een must als je bepaalde caches wilt/moet doen. Anders wordt het weer met 3 gadgets tegelijk cachen. :?@ Jasper: Zie pb (maar niet teveel bieden :wink
Goede werkende kaarten kan ik er opzetten
@ Sleur: Zie pb... is het wat voor Jasper?
Yep, allemaal netjes aangegeven. OnRoute Wandelkaart 2011, officiële gekochte versie.@phill
Heb jij straatnamen in jou kaart?
@phill
Heb jij straatnamen in jou kaart?
Sinds ik de nieuwere gebruik heb ik geen straatnamen meer...
Nu lopen op cijfertjes ipv namen maar langs een snelweg kan het soms wel eens handig zijn..
Zo herkenbaar.. We zijn net eksters gehe..![]()
Ofwel, de sbach straks ruilen voor een heli en je bent weer terug bij af![]()